Wut? Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 HeiOgHei! Jeg har en kompis som har et problem, maskinen rebooter avog til når det laster maps i css og har forekomment mitt i en macht. det rare er at det har bare skjedd i css, og ikke i bf2, Warsow og deer hunter.. noen som har en ide? pc`en er en færdi bygget Compaq Pressario SR1000 fra elkjøp.. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hvis maskinen rebooter når han går inn på denne adressen: http://www.notteknekker.no/ er det ett minnekonroller problem. Ved å sette rammen på 2T går det bra. Mulig jeg er på bærtur men verdt et forsøk. Hadde plunder med noe lingnende i Cs:s. på et annet hovedkort. Det skjedde akkurat i det serverens logo dukket opp. Endret 21. august 2007 av Biomec Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Hvis maskinen rebooter når han går inn på denne adressen: http://www.notteknekker.no/ er det ett minnekonroller problem. Ved å sette rammen på 2T går det bra. Mulig jeg er på bærtur men verdt et forsøk. Hadde plunder med noe lingnende i Cs:s. på et annet hovedkort. 9326784[/snapback] Ka den sia skal gjøre? joda. peis på med forslag.. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Siden kjører heavy med flash. Er det 1T/2T problem så booter maskinen garantert. Lenke til kommentar
diskudck Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Den siden funka fint, Biomec. Det er tydligvis ikke et "1T/2T" problem. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Merkelig problem du har... Jeg har hatt en del bluescreens før, men når jeg spilte CSS var den ALLTID totalt stabil (Men når jeg ikke spilte var den ustabil) Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Hvis maskinen rebooter når han går inn på denne adressen: http://www.notteknekker.no/ er det ett minnekonroller problem. Ved å sette rammen på 2T går det bra. Mulig jeg er på bærtur men verdt et forsøk. Hadde plunder med noe lingnende i Cs:s. på et annet hovedkort. Det skjedde akkurat i det serverens logo dukket opp. 9326784[/snapback] hva menes med T1/T2?? er det vilken slot rammen står i?? Lenke til kommentar
diskudck Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg har ikke fikset dette enda.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 T1 og T2 er noe du fikler rundt med i BIOS. Det liger sammen med intillingene for overklokking av RAM. Lenke til kommentar
diskudck Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har aldri rørt BIOS'en. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jammen rør BIOS da for svarte! Feil i RAM instillinger kan føre til blåskjermer og reboots, og disse instillingene kan også være feil fra fabrikken, så sjekk dem Lenke til kommentar
diskudck Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg kan jo ikke drive å kødde med BIOS'en for jeg har ikke peiling på sånt : p Endret 17. september 2007 av ZtAiAn Lenke til kommentar
diskudck Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tråden sank fort ned.. : ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå