Caddy Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Denne står på max, men jeg må vri den et halvt år tilbake for å merke reduksjon, overhode, i bassen.. Ca et par milimeter før den står på minimum, synker bassnivået.. Er dette normalt? Forsterker er også stillt til max på bassen.. Kan det ha noe med at jeg klarte å ta ut telefonkontakten som er kobla i forsterker, mens forsterker og spiller var på å spillte musikk? :S (FØR forsterker ble stillt på max) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Bumper denne... Må jo være flere her med samme forsterker som kan si noe om hvordan basskontrollen fungerer... ? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg tror det kan ha noe med at du sier at forsterkeren er stilt til maks både på gain og på bassboost. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Jeg tror det kan ha noe med at du sier at forsterkeren er stilt til maks både på gain og på bassboost. 9335210[/snapback] Gain finnes ikke, kun sensitivity, bassboost og lp/hp filter.. Bassboost står nesten på max, sensitivity på litt mer enn 0.5. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ja, da var det vel sensitivity jeg tenkte på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå