Dotten Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Vel, det er mange nye skuespillere som kommer til i den andre sesongen av Heroes, men den mest spennende er Kristen Bell. Søtere jente, for ikke å si talentfull, skal man lete lenge etter og tv-seere er kjent med henne som Veronica Mars i serien med samme navn. Den ble kansellert etter denne sesongen, men heldigvis får vi se mer til skjønnheten i Heroes. Må si jeg er temmelig fornøyd med akkurat det. http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6223 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 ja er flink til å spille hun, tror det kan bli bra jeg gleder meg til å se hvordan den andre sesongen av Heroes blir Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Haha.. Var ikke Kristen aktuell for LOST også? Ser frem til enda en pen dame i Heroes Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jo, hun var aktuell for Lost og men ifølge henne vist så ville hun ikke flytte til Hawaii eller være der i en lengre periode. Bra at vi får se både se Kristin i en bra serie, og et bra spill før nyttår da. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Gleder meg til Heroes-Sesong 2! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Leste om dette, det er i alle fall ikke noe negativt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Aiaiai.. hun er jo sinnsykt søt! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hayden er jo så søt som det går ann å bli men bra alikevel. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hayden er jo så søt som det går ann å bli men bra alikevel. Du trenger vel ikke egentlig å dra fram gamle tråder for å si noe så åpenbart Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ah sorry, var nytt for meg. Har nettopp begynt å se på heroes. Var jo på førstesiden da, til mitt forsvar. ^^ Lenke til kommentar
Åsynje Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er det bare jeg som synse Kristen Bell er plagsom ? Har vel noe å gjøre med at jeg misliker Veronika Mars begynner å bli vant til henne på Heroes. Litt artig rolle har hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå