Gå til innhold

Skate bilder av Robin Asserson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske jeg så ansiktet til skateren i det første bildet, for ut over det er det et godt bilde.

Det andre bildet er nok mer fengende. Jeg synes bakgrunnen er passende for scenen, og følelsen av fart er absolutt tilstede. Det er også en effektiv bruk av fisheye. Jeg har null peiling på skate-foto (som nå regnes som en egen genre), men jeg vil tro at dette er godkjente eksemplarer av arten.

 

Hvem pokker er Robin Asserson? :hmm:

Lenke til kommentar
Likte bilde nummer 2 veldig godt, men det er et (lite) irritasjonsmoment at både en blitz og du(?) syntes i refleksjonen på vinduet bak skateren.

 

Høyrebenet hans har noen rare skygger på gang også, men det gjør ingen ting :)

9333197[/snapback]

Hehe det er ikke meg:P Hadde man vært skater ville nok man ha kjent dette navnet ja...

Lenke til kommentar
Bilde nummer to er en vinner! Du er skikkelig god på lyssettinga, hvor lærer dere skatefotografer det? Og har du blitzsystemet ditt på automatikk?

9337075[/snapback]

Nei, kan ikke det... Da må først blitzene fyres av, så må signalet tilbake til senderen for å eksponeres ved bruk av e-ttl, så tilbake igjen... Syntes dette tar for lang tid, selv om det bare er to korte blink så må jeg få bildet akkurat når brettet ligger riktig i luften... Bruker alltid manuel stilling av blitz når jag tar skatebilder:)

Lenke til kommentar

Bilde 1:Har du brukt 2 SB-600... En rett ved siden av meg på 85 mm, og en rett fra venstre siden for skateren. Den til venstre for skateren står ikke på stativ... Prøvde å få den så lav som mulig, hvis ikke får han en sånn veldig stygg skygge under capsen... Blitzen rett ved siden av meg er på brysthøyde med skateren, og den står i hodehøyde med skateren:)

 

Bilde 2: Nesten samme som bilde nummer 1... En rett ved siden av meg, og en 90 grader for skateren.. Begge to står på 24mm, og står så lav som mulig:)

Endret av Mister_joney
Lenke til kommentar
Robin Assorson heter han:)

9333127[/snapback]

Jau, men er det et navn jeg burde kjenne til hvis jeg var skater?

9333149[/snapback]

Nei, det er det ikke. Eller, mulig jeg har gått glipp av noe, men jeg skatet i tre år for en tid tilbake. :)

 

Begge bildene er gode, savner mer skarphet i forgrunnen på det første. Veldig fin fisheye det andre der, det var rett og slett elsk.

Lenke til kommentar
Robin Assorson heter han:)

9333127[/snapback]

Jau, men er det et navn jeg burde kjenne til hvis jeg var skater?

9333149[/snapback]

Nei, det er det ikke. Eller, mulig jeg har gått glipp av noe, men jeg skatet i tre år for en tid tilbake. :)

 

Begge bildene er gode, savner mer skarphet i forgrunnen på det første. Veldig fin fisheye det andre der, det var rett og slett elsk.

9356185[/snapback]

Da er det du som har gått glipp av noe.. UTROLIG dyktig skater som kommer til å makere seg i norgen skate miljø! Takk for positiv tilbakemelding btw:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...