aaroe Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 HEI! håper noen kan hjelpe meg med et problem. Har satt sammen ei maskin, og innstalert win xp. Så skulle jeg prøve å innstalere lydkortet (hercules fortissimo 3 7.1), men gikk ikke helt etter planen. Lyden ble hakkete (ikke alltid, for enkelte plasser hakker den ikke. På enhetsbehandlingen ser alt ut til å være i orden, og jeg har godt gjennom hele "troubleshoot'en".(dvs volumkontrollene, hardware konflikt og gyldig driver)....men bedre lyd blir det ikke:( prøvde også å instalere flere ganger. Derreter innstalerte jeg det integrerte lydkortet(MSI kt3 ultra 2 amd), og oppnådde samme resulat. Har også prøvd flere sett med høytalere...uten forbering. Kan noen hjelpe meg Øyvind Lenke til kommentar
aaroe Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 fant ut av det selv....prøvde så å si alt. Skifte pci slot..laste ned nyeste drivere +alt jeg skrev ovenfor. Det eneste som funka var å innstalere alt på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå