_perulv_ Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg er en hybelboer med stasjonær pc, og har tenkt å sette opp et trådløst nettverk. Siden jeg har eksepsjonelt lite erfaring med trådløse nettverk, håpet jeg at noen kan hjelpe meg litt. Jeg har allerede et vanlig "tråd" modem. Jeg trenger vel et trådløst modem, og en slags mottager tilkoblet pcen? Kom gjerne med forslag til router/modem Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det du trenger er en router. Hvis du bare har 1 boks na, regner jeg med du ogsa bare har 1PC, og da har du ikke DHCP-server. Da kjorer du alt pa den nye boksen du kjoper. Det er enabled by default, og veldig lite a sette opp. *ting du har fra for/modem* -> tradlost -> Pcer Lenke til kommentar
_perulv_ Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Det du trenger er en router. Hvis du bare har 1 boks na, regner jeg med du ogsa bare har 1PC, og da har du ikke DHCP-server. Da kjorer du alt pa den nye boksen du kjoper. Det er enabled by default, og veldig lite a sette opp. *ting du har fra for/modem* -> tradlost -> Pcer 9326101[/snapback] Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå