Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønner meg ikke på henne!

Anbefalte innlegg

Jeg og eksen slo opp for ei stund sia, og vi bestemte oss for å være venner, noe som vi også var. Nå vet jeg ikke lengre, føles som hun stenger meg ute.

Hun begynte å oppføre seg så merkelig, sendte ut mange forskjellige signaler til meg.

I en noen uker så var det bare jeg som sendte meldinger til hun. Hun svarte bare på mine, men det var noen halvdaue svar. Jeg prøvde flere ganger å konfrontere meg med henne, men hun bare unngikk det. En gang så sa jeg på MSN at hun sendte ut så mange signaler, og at jeg blir sprø av det, og det hun svarte var bare OK. Siden da har vi ikke hatt kontakt.

Jeg føler at det er hennes tur til å bidra hvis hun vil at vi fortsatt skal være venner. Så jeg sendte henne melding i dag å spurte hvorfor hun ikke svarte, og hun ville at vi skal være venner, men jeg får ikke svar.

Dette er noe jeg går å irriterer meg over daglig. Det irriterer meg at hun ikke sier hvorfor, at hun ikke tar kontakt, det er så ulikt henne. Det irriterer meg at jeg ikke får svar.

Så jeg lurer på om jeg er helt på jordet her, eller er det virkelig ikke min skyld denne gangen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Dere har slått opp...deal with it.

2. Venner må ikke ha kontakt og svare på alle meldinger.

3. Du oppfører deg som om dere er sammen...det er dere ikke.

4. Så enkelt er det...la henne være i fred til hun trenger deg.

5. Jeg skjønner det blir vanselig siden det er temmelig åpenbart at du ikke vil slå opp med henne, men å mase og stresse og være der hele tiden så vil hun aldri savne deg eller "innse" at hun vil ha deg. Samtidig vil det også bety at du kan risikere å ikke savne henne og til og med treffe en ny.

Er ikke dette temmelig åpenbart egentlig om du tenker deg om?

AKIRA

Lenke til kommentar

4. Så enkelt er det...la henne være i fred til hun trenger deg.

5. Jeg skjønner det blir vanselig siden det er temmelig åpenbart at du ikke vil slå opp med henne, men å mase og stresse og være der hele tiden så vil hun aldri savne deg eller "innse" at hun vil ha deg. Samtidig vil det også bety at du kan risikere å ikke savne henne og til og med treffe en ny.

Er ikke dette temmelig åpenbart egentlig om du tenker deg om?

AKIRA

9326142[/snapback]

Ikke glem dette alternativet:

6. Hun har funnet et nytt leketøy.

Utenom det så traff du ganske bra med den der.

Lenke til kommentar

9326142[/snapback]

Den var stygg. Jeg vet faktisk at jeg er over henne. Er lenge siden nå.

Vet at dere sikkert tenker at jeg benekter det, men dere får bare tro på meg.

9326142[/snapback]

Nei men man svarer i hvert fall på noen...?

Det virker kanskje som at hun ikke vil være venner med deg?

Det er det som irriterer meg, jeg vet ikke hvorfor. Det irriterer meg ikke at hun ikke vil være venn, men det irriterer meg at jeg ikke vet hvorfor.

A clean cut is always the best.

Tell me about it. Helt klart at det var feil av oss, men det har skjedd, og det gikk over.

Lenke til kommentar
Ikke glem dette alternativet:

6. Hun har funnet et nytt leketøy.

Utenom det så traff du ganske bra med den der.

9326395[/snapback]

Vet at hun har det. Og det er helt greit nå. Var ikke det når jeg fant det ut, men det bryr meg ikke nå.

Åh, jeg føler at dere tror at jeg ror som faen her. :laugh:

Lenke til kommentar

Bare slapp av litt i nærmeste fremtid Xecuter88. Kanskje hun syns det er litt rart siden hun nylig har vært sammen med deg? Er ofte sånn når man har nettopp avsluttet et forhold; at man holder seg unna hverandre en periode. Ofte blir man aldri venner igjen. :(

Lenke til kommentar
Bare slapp av litt i nærmeste fremtid Xecuter88. Kanskje hun syns det er litt rart siden hun nylig har vært sammen med deg? Er ofte sånn når man har nettopp avsluttet et forhold; at man holder seg unna hverandre en periode. Ofte blir man aldri venner igjen. :(

9326665[/snapback]

spørs hvor lenge forholdet varer og hvordan det var før de ble sammen.

Lenke til kommentar

Det ordnet seg. Fikk om sider tak i henne og vi pratet litt. Viste seg at vi begge har misforstått en god del. Alt vel nå. ;)

Det er ingen vei i helvete at du kan overbevise meg at du tror det kun er vennskap du ønsker. sånn er det bare.

Hun tenker mest sannsynlig det samme, og dermed ser på deg som en hun ikke kan være komfortabel i nærheten av.

:!: Beklager men du tar nok feil.

Men det har løst seg nå.

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Spør bare: Hvordan ville du reagert på om hun hadde funnet seg en kjæreste?

Dessuten er det så sende masse sms hele tiden det samme som mas. Regner med at du ikke sender like mange sms til dine andre jentevenner. Bruk tiden på noen andre om hun ikke er interressert.

Lenke til kommentar

Det er alltid kjipt med brudd. Men det er bare noe man må leve med.

Mitt råd til deg er: Drit i henne. Og ikke kom til meg med noe "Jammen jeg elskeeeer henneeeee"-bullshit. Drit i henne. Enkelt og greit. Bruk energien din på å dyrke vennskap med andre. Det skal en del til for å gjøre ting akkurat som de var før forholdet.

Og ikke bruk energi på å få en ny kjæreste med det første. Da blir du bare desperat, og det er ganske så ødeleggende for hodet ditt.

La ting flyte, det har jeg lært etterhvert. Om det er meningen at du skal forelske deg igjen, så skjer det, før eller senere. Dette er ord fra en ateist.

Man oppsøker ikke kjærligheten, kjærligheten oppsøker deg. Den kommer når den skal komme.

Lenke til kommentar
Det er alltid kjipt med brudd. Men det er bare noe man må leve med.

Mitt råd til deg er: Drit i henne. Og ikke kom til meg med noe "Jammen jeg elskeeeer henneeeee"-bullshit. Drit i henne. Enkelt og greit. Bruk energien din på å dyrke vennskap med andre. Det skal en del til for å gjøre ting akkurat som de var før forholdet.

9356551[/snapback]

Hehe, vel jeg skal fortelle dere en liten hemmelighet, jeg elsket henne ikke, var ikke forelsket engang, ikke hun heller. Ja det virker litt merkelig, men vi hadde et veldig bra forhold, så lenge det varte. Helt til jeg fant ut at jeg ville ha noen som jeg virkelig hadde følelser for. Vi var liksom begge litt desperate etter noen da vi ble i lag, og vi passet egentlig ganske bra da.

Og ikke bruk energi på å få en ny kjæreste med det første. Da blir du bare desperat, og det er ganske så ødeleggende for hodet ditt.

La ting flyte, det har jeg lært etterhvert. Om det er meningen at du skal forelske deg igjen, så skjer det, før eller senere. Dette er ord fra en ateist.

Man oppsøker ikke kjærligheten, kjærligheten oppsøker deg. Den kommer når den skal komme.

9356551[/snapback]

Ja, er litt redd for å gjøre akkurat det. Tar det litt med ro nå.

Takker for et motiverende svar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...