Gå til innhold

Luft i systemet og div. spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har eit Waterchill External sett i dataen min, og heit frå starten har eg vert plaga av luft som piskes rundt inne i enheten. Kan også beskrive det som sildring, for det høyrest nemleg ut som ein liten bekk renn gjennom PC'n

(lufta er ein plass mellom pumpe og radiator, for det er bare av og til lufta blir pumpa vidare i systemet. dersom eg beveger på enheten høyre ein tydeleg at pumpa piske luft, og ein kan sjå boblene som fyk gjennom slangane)

Har prøvd å fylle på alt vatnet på nytt, rista/snudd/o.l. på den utan hell. Kva kan gjerast for å bli kvitt lufta?

Neste spørsmål:

For å bli kvitt støy tenkte eg å endre litt på sette mitt. har nemleg (billig) skaffa ein brukt Zalman RESERATOR 1 Plus. Planen var å behalde vannblokkene og slangane som allereie er i maskina (cpu, gpu, nb), og koble watercill ledningen til zalman enheten for å få eit støyfritt system. i tillegg tenkte eg å bruka radiatoren frå waterchil settet (for enda betre passiv kjøling)

spørsmålet er då:

-er det noko problem med tanke på blanda dei to setta med tanke på robber og aluminium

-er dimensjonane på slangane lik nok til å kunne blandast (koplinga skal jo ver utanfor maskina, så lekasje er jo ikkje så uhyre farleg

-og til sist, vil zalman pumpa klare å pumpe gjennom blokkene i waterchill settet = ein ekstra radiator?

var masse tekst på kort tid det. Skal sette meg ner å retta i morgon. har ikkje tid nå.

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke pumpa i Waterchill settet kraftigere? Er ikke veldig kjent med restrator, men er det mulig å heller bruke denne som "ekstra radiator"?

Angående det med luft i systemet.. Har du åpnet opp der du fyller på vann, og latt lufta stige ut derfra? Er tanken lukket vil jo ikke lufta ha noen vei å komme seg ut, og blir i systemet.

Lenke til kommentar

Om tanken er åpen eller lukket har INTET å si for om luften slipper ut. Det totale volumet av luft og vann er det samme! Prøv heller å tippe vannkjølingen og kabinettet litt opp ned, på siden, frem og tilbake for å få luften til å stige litt. Finner du luftlommen, kan du også prøve å klemme litt på slangen akkurat der mens det er sirkulasjon. Evt. så kan du prøve å kjøre pumpen litt i pulser på et sekund eller noe for å få litt rufs i vannstrømmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...