frank_jarle Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei, Har lest litt erfaringer om både den ene og den andre PSU, for en tid så holdt jeg en knapp finger på en Mist 500w, men etter å ha trålet gjennom forumet så er det flere som har klaget over pipe-lyd selv på rev 3. Jeg for min del er ikke noen overklokker, men det jeg vil ha er en stabil PSU som kan ta i et tag hvis det blir mye belastning. Er også av den "sarte-sort" og skulle gjerne hatt en helt lydløs PSU, men regner med at dette vil bli litt risky med tanke på varme og slikt. Er det noen her som har gode erfaringer med PSUer som er veldig nært-lydløst? Frankie Lenke til kommentar
tevil Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Sjekk de nyeste med 140mm vifte. Fra chill innovation og Gigabyte f.eks... hw testet chill innovation for noen måneder siden. edit: psuer som skrur viften helt av når det er temperaturmessig mulig er jo et alternativ. NesteQ har noen. Men om du da legger merke til vifta når den starter er jo ganske sannsynlig. (ref. kjøleskaplyden) Endret 20. august 2007 av tevil Lenke til kommentar
fflex Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Corsair HX 520W, rett og slett! Bare å lese rundt på forumet og lese diverse tester....knall PSU! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Takk til dere begge, da skal jeg sjekke ut disse som dere har nevnt, var faktisk ikke klar over at Corsair hadde PSU... Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå