Gå til innhold

Kommer F1 noensinne til 360?

AndreKK

Anbefalte innlegg

Veit at Sony har enretten til å lage F1 (altså Formula One)-spill.. Men for mange bilentusiaster er vel F1 drømme-spillet..? Lurer på om Microsoft noen gang kommer til å kjøpe rettigheter.. Men F1 spillet til PS3 er ikke akuratt perfekt.. Mangler landskap.. Textures på ratt og bil, men jeg tenker at Microsoft og kanskje Turn10 ville lagd dette spillet noe stort for oss med stor bil- og F1-interesse..?

Noen som kanskje veit noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sony sitter på rettighetene for Formula One frem til 2009, så det vil neppe skje noe før den tid.

http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_%..._game_series%29

9325659[/snapback]

oij...til 09..:D

det var da en salig god nyhet for en f1 entusiast på kvelden.:)

hadde vært veldig synd viss dei måtte sende stikka videre nå..da hadde dei måtte starta på nytt med blanke ark..Studio Liverpool har nå fått rimelig lang erfaring med f1 spill og dei veit kva som funker og ikkje funker..eg rekner med att formula one 07 vil bruke litt mer av hva ps3 klarer og oppdrive enn f1 CE..der kunne ein lett sjå att ps3 hardwaren hadde MYE og gå på..;)

Lenke til kommentar
Da får vi håpe MS slår til om 2 år og lager et litt bedre spill en det PS3 har nå..

Kommer vel en Forza 3 og eller? Noen som vet noe om dette også?

9325713[/snapback]

f1 spilla til playstation har da vært ganske bra, og f1 ce til ps3 er jo det beste i serien..god grafikk og bra AI..

kan da ikkje tro att MS skulle klare og lage noe bedre av noko grunn..det tviler eg faktisk sterkt på..!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
hadde vært veldig synd viss dei måtte sende stikka videre nå..da hadde dei måtte starta på nytt med blanke ark..Studio Liverpool har nå fått rimelig lang erfaring med f1 spill og dei veit kva som funker og ikkje funker..eg rekner med att formula one 07 vil bruke litt mer av hva ps3 klarer og oppdrive enn f1 CE..der kunne ein lett sjå att ps3 hardwaren hadde MYE og gå på..;)

9325708[/snapback]

Jeg hadde ikke hatt noe imot at et multiplatformselskap hadde tatt tak i lisensen (helst ikke EA), men det var lett å se at Formula One CE var rushet ut, da spillet så ut som det kunne vært på PS2. Det har iallefall ingenting i mot launchtitler som Motorstorm.

Uansett, jeg blåser egentlig en lang mars i F1 så for meg er det likegyldig hvem som har lisensen ;)

Lenke til kommentar
men det var lett å se at Formula One CE var rushet ut, da spillet så ut som det kunne vært på PS2

da har du ikkje sett f1 på ps2...det såg jo MYKJE bedre ut på ps3..

en bil i ps3 versjonen brukte mer minne enn alle bilene til sammen i ps2 versjonen..så eg trur ikkje heilt du traff spikeren der..

Lenke til kommentar

Har aldri spillt spillet på PS3 men har F1 2005 på PSP.. Det er dritfett, men der er jeg egentlig ikke så viktig på grafikken, fordi på sånne bilspill er det jo PRINSIPPET som teller.. Det å kjøre 150+ i en sving man vanligvis ville ha kjørt i 40 er jo den største racinggleden man får.. Men jeg har bare sett YouTube-filmer av F1CE og utifra DE så synes jeg det er litt dårlig grafikk.. Men litt for lite landskap og miljø er det jo på alle spillene og det gjør det jo litt trist å spille, men F1-kjøregleden er den beste man kan få ass :thumbup:

Endret av Sgt_Andrew_NOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...