Gå til innhold

Verktøysett fra komplett.no

Anbefalte innlegg

Hei. jeg skal bygge PC og så på dette verktøysettet fra komplett.no. der er det skrutrekkere og sånne ting som i og for seg er helt greit. Men det er en ting jeg lurer på: Jeg har lest innstallasjonsguiden for AMD CPUer og der stod det at de brukte en slags rund greie som de putta over den greia som er på festet til CPU-kjøleren. Så, er de to skrutrekkerlignende sakene øverst i kassa sånn til å feste CPU-kjøleren med?

Jeg tror dette er riktig postet, si fra hvis ikke. Hvis noe er dårlig forklart, si fra så skal jeg prøve å omformulere det.

takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

mitt spørsmål var ikke noe av dette dere sa, men jeg lurte på om de to øverste "skrutrekkerne" i kassa er sånn rund dings som du putter den som stikker ut på festet til kjøleribben med jeg. er det det?

Lenke til kommentar

synest no da liknar på sekskant pipe eg, men da er no bare min meining

Edit:

Her er inholdet ,på engelsk. For lat til å oversette.

3-Claw Parts Retriever

I.C. Chip Inserter

Parts Tube

Chip Tweezers

2-Flathead Screwdrivers: 3/16" and 1/8"

2-Philips Screwdrivers: #0 and #1

2-Nut Drivers: 3/16" and ¼" Hex Head

Torx Driver with T-10 and T-15 Bits

Durable Zippered Storage Case

And BONUS spare parts box, which includes: washers, jumpers, ¼" hex/philips screws, ¼" slot/philps screws

Lenke til kommentar

De to dingsene er vanlige pipenøkler med skrutrekkerskaft. Settet er helt greit til sitt bruk, men husk at du bør ha armlenke også. Det at så mange bruker vanlig verktøy som ikke er beregnet på bruk i en PC er mye av grunnen til at så mange har problemer med hardware som de påstår er DOA.

Lenke til kommentar

mitt spørsmål var ikke noe av dette dere sa, men jeg lurte på om de to øverste "skrutrekkerne" i kassa er sånn rund dings som du putter den som stikker ut på festet til kjøleribben med jeg. er det det?

Den ene er iallefall til de lange sekskantmutterne som hovedkortet festes til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...