Gjest Guest- Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hallo. Hei, jeg var i dag og spilte litt fotball hos en kompis, men fikk greid å skrape meg borti et tregelender og det endte med at det skrapet av føflekken litt. Har føflekken forsatt, men den er løs, hva bør jeg gjøre egentlig? La den være, gå til lege eller bare dra den av selv? Jeg blør endel på den noen ganger. Takker for kjappe svar Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ehm, Vil du ha den føflekken eller ikke? Hvor stor er den? Blør du veldig mye? Lenke til kommentar
Gjest Guest- Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Den er litt stor ja. Vil egentlig ha den vekk nå, siden den er blå ytterst Og jeg begynner å blø litt når jeg bare rører den litt. Er på denne størrelsen, ( ) . Har den på nederst av brystkassa. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ehm, Vil du ha den føflekken eller ikke? Hvor stor er den? Blør du veldig mye? Haha! Nå måtte jeg le litt :!: Uten at jeg har erfaring med det selv, så tror jeg at det smarteste hadde vært å dra til lege evt helsesøster. Tror ikke det er så lurt å ta saken i egne hender. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Den er litt stor ja. Vil egentlig ha den vekk nå, siden den er blå ytterst Og jeg begynner å blø litt når jeg bare rører den litt. Er på denne størrelsen, ( ) . Har den på nederst av brystkassa. 9325473[/snapback] Tenk på de som leser igjennom forumet med projektor istedenfor skjerm! en 10cm stor føflekk :!: (Tolkes som: Størrelsen på føflekken er vanskelig å få en oppfatning om, da skjermstørrelser og oppløsninger er individuelle per bruker som leser forumet) Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Eneste som gjelder er Vil du ha den bruneflekken eller ikke? Neida, Anbefaler deg å dra til en lege. Kan vel ikke skade^^ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hva er det som er så spesielt med en føflekk? Jeg skrapte en, den hang, jeg dro den av. byebye Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg skrapte en, den hang, jeg dro den av. byebye Nah, skeptisk Jeg vurderte selv å gjøre det med en. Har en liten en som er "laus". Men tør ikke å ta den bort. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg vurderte selv å gjøre det med en. Har en liten en som er "laus". Men tør ikke å ta den bort. 9325615[/snapback] Blir jo bare et veldig lite sår som gror igjen kjapt? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Bare riv av føflekken du, bare husk at du må taste inn nummeret til ambulansen på mobilen før du river, Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Bare riv av føflekken du, bare husk at du må taste inn nummeret til ambulansen på mobilen før du river, 9325734[/snapback] Siden når ble en føflekk en pulsåre? Hva skal man si når man ringer? Au jeg reiv av en føflekk Endret 20. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Bare riv av føflekken du, bare husk at du må taste inn nummeret til ambulansen på mobilen før du river, 9325734[/snapback] Siden når ble en føflekk en pulsåre? 9325752[/snapback] Han blør sikkert ikke så mye, men han kan jo svime av Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Bare riv av føflekken du, bare husk at du må taste inn nummeret til ambulansen på mobilen før du river, 9325734[/snapback] Siden når ble en føflekk en pulsåre? 9325752[/snapback] Han blør sikkert ikke så mye, men han kan jo svime av 9325759[/snapback] Isåfall er det lurt å legge seg på rent hvitt laken på foreldrene sin seng og gjøre det. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hehe, er litt ekkelt å tenke på at man sitter der med den lille brune føflekken i hånden etterpå Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hehe, er litt ekkelt å tenke på at man sitter der med den lille brune føflekken i hånden etterpå 9325779[/snapback] Det er en delikatesse i Frankrike. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) edit: repostet Endret 20. august 2007 av mihcaoj Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hehe, er litt ekkelt å tenke på at man sitter der med den lille brune føflekken i hånden etterpå 9325779[/snapback] Teipe den på plass da Endret 20. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det har jeg faktisk lurt på veldig lenge; hvorfor er det så farlig å plukke av føflekker? Er vel noe som ikke er så bra med det ettersom det ikke er noen som gjør det. Vet det er vondt, men må vel være noe mer bak det? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Det har jeg faktisk lurt på veldig lenge; hvorfor er det så farlig å plukke av føflekker? Er vel noe som ikke er så bra med det ettersom det ikke er noen som gjør det. Vet det er vondt, men må vel være noe mer bak det? 9325814[/snapback] Er det så lett og bare plukke de av da? Sånn som du sier det høres det ganske lett og plukke de, Akkurat som du plukker bær. Flere tar jo de vekk med laser, Kan vel ikke være så lett og bare plukke de bort? etterlater ikke det arr eller no? Endret 20. august 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det har jeg faktisk lurt på veldig lenge; hvorfor er det så farlig å plukke av føflekker? Er vel noe som ikke er så bra med det ettersom det ikke er noen som gjør det. Vet det er vondt, men må vel være noe mer bak det? 9325814[/snapback] Er det så lett og bare plukke de av da? Flere tar jo de vekk med laser, Kan vel ikke være så lett og bare plukke de bort? etterlater ikke det arr eller no? 9325832[/snapback] *løfte opp tskjorta og se* .... niks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå