Hetland Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 da var tiden snart inne for en ny telefon ettersom min Nokia n73 har begynnt å oppføre seg merkelig i det siste. Denne gangen vil jeg ha en litt enklere telefon, gjerne litt mindre. Har sett en del på Nokia 6300, og liker designet på Razr telefonene/LG kg810. Series 60 symbian telefon er ikke et krav til min neste telefon ettersom jeg har jobb PDA. Noen som har en telefon å anbefale? Stor skjerm er alltid kjekt:) Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 for å gjøre det litt enklere:p Valget står mellom Nokia 6300 og Motorola V3xx RAZR. + og - med disse telefonene? Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nokia 6300 er en særedeles velbygd og rask mobil, gode menyer og enkel i bruk. Eneste minuset jeg kommer på i farten er batteritiden som er ganske dårlig, dvs jeg lader den hver natt ved litt aktiv bruk som ringing og sms.. Forutenom det er jeg veldig fornøyd.. Men bytter selv over til N73ME nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå