Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan trimme pocket bike?

stian92

Anbefalte innlegg

Hvordan trimmer/skrur jeg opp en pocket bike? Må jeg ta kjøpe ekstra trim sett? Kan jeg ikke gjøre dette med å fjerne noe, pusse eller slipe noe?

Trenger hjelp! Vil bare ha større fart, gjør hva som helst med motoren bare jeg får større fart :tease: Hiver hele driten snart uansett, vil bare ha dt litt GØY med den først.. Vær så snill. noen? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
På pocket bikes er det vel ikke noen plomberinger , så er ikke noe du kan fjerne der , ellers så kan du som nevnt dreve om for toppfart , men tror ikke den går så mye bedre bare med det . Så du må nok ut med litt penger for å få pocket biken din til å gå fortere ja ;)

9470150[/snapback]

Hvordan drever jeg om da? Hva betyr det? :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
På pocket bikes er det vel ikke noen plomberinger , så er ikke noe du kan fjerne der , ellers så kan du som nevnt dreve om for toppfart , men tror ikke den går så mye bedre bare med det . Så du må nok ut med litt penger for å få pocket biken din til å gå fortere ja ;)

Hvordan drever jeg om da? Hva betyr det? :)

Enkelt forklart blir det å bytte ut tanhjulene bak/foran til større eller mindre...samme greia som på en sykkel...vil du ha tyngre gir på sykkelen for å kunne få bedre toppfart må du gire opp til stort foran og lite bak....

Så for at du skal få din Pocket Bike til og få bedre toppfart må du sette på større drev foran, og mindre bak...

Akuratt hvor mye aner jeg ikke...

Endret av Devil123
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan porte den, file opp eksosporten litt. Men anbefaler deg å lære litt grunnleggende om motor først. Nytter ikke å legge seg ut på noe slik hvis du ikke vet hva et stempel er engang. Ellers kanskje du får kjøpt en 19-21mm forgasser billig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...