EpziloN Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 gi oss gilnas! /agree Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hva betyr det? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er litt frustrert over at den kommer ny patch nå, for jeg har ikke spilt i lvl 70 noe lenge.. Har egentlig aldri hørt noen dato for utgivelse.. Er dette kjent? Skulle ønske de kunne gjort det mulig å fly i Azeroth også.. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Skulle ønske de kunne gjort det mulig å fly i Azeroth også.. da må de gjøre om ekstremt mye, så kommer mest sannsynlig aldri til å skje.. Også masse steder det ikke er ment at man skal kunne fly til.. Endret 10. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 men tror dere det er lenge til neste patch, 2,4? er jo komt så mue info nå i det siste at den må nesten komem snart. Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Gilneas er en egen zone under ''lordaron'' som har vært totalt isolert siden før WC3. Ved hjelp av en diger mur, Den heter ''greymane wall'' eller noe sånt. http://www.wowwiki.com/Gilneas EDIT: 123 posts Endret 12. februar 2008 av -Jp- Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Skulle ønske de kunne gjort det mulig å fly i Azeroth også.. da må de gjøre om ekstremt mye, så kommer mest sannsynlig aldri til å skje.. Også masse steder det ikke er ment at man skal kunne fly til.. Tror jeg leste en plass at det ble vurdert fortløpende og at det kunne bli aktuelt en dag. Men hvem vet. Det krever nok uansett mye arbeid så for min del kan de heller fokusere på andre ting Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Gilneas er en egen zone under ''lordaron'' som har vært totalt isolert siden før WC3. Ved hjelp av en diger mur, Den heter ''greymane wall'' eller noe sånt. http://www.wowwiki.com/Gilneas EDIT: 123 posts vill dette si at det komemr til og åpnes i wow eller noe? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skulle ønske de kunne gjort det mulig å fly i Azeroth også.. da må de gjøre om ekstremt mye, så kommer mest sannsynlig aldri til å skje.. Også masse steder det ikke er ment at man skal kunne fly til.. Alle som har klatret litt i fjell som ikke er ment til å bli klatret har sett at mellom sonene er det bare lange flate sletter med 1 farge på og noen steder ser man at snøen er malt på akkurat som en paitbrush i programmet paint. Tviler på at blizz gidder å fikse alt dette. "Leave well enough alone", sier jeg. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har hørt rykter om at de driver å fikser heroics i Azeroth! lvl 80 Deadmines heroic hadde vært dritfett! Lenke til kommentar
Original Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har hørt rykter om at de driver å fikser heroics i Azeroth! lvl 80 Deadmines heroic hadde vært dritfett! Rykter ja, det finnes ingen noenlunde "reliable" kilder som tilsier dette. Selv om jeg må si meg enig i at det hadde vært kult. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 De sa jo det om Denne xpancienen og da . så ble skuffet når jeg ikke kunne gå SM med high lvls:S Men håper det kommer nå. Lenke til kommentar
Bladestorm Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 noen som vett hvrordan queste får den nye classen kommer til og bli? om du må ha grup får og gjøre det eller om du kan gjøre d alene med en gang du kommer til 80..? jeg spiller rogue nå men vill så sykt være den nye classen Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har hørt rykter om at de driver å fikser heroics i Azeroth! lvl 80 Deadmines heroic hadde vært dritfett! om de hadde gjort det hadde jeg kjøpt WOTL kun pga det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå