Aalton Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Ahh, flotte saker, jeg skal legge til en posten om DK. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Skal innrømme jeg er ganske skuffa over at det ikke kommer nye klasser og raser.Syntes Death Knight blir litt sånn... meh... Hvorfor bare èn heroclass? Kan se for meg AV på level 80. 50 DK's, 30 hunters. Hipp hipp hurrrra. Hva skjer med innhold før level 60? Nye soner og quests? Ellers håper jeg på litt solo content med utfordringer. Nå var ikke Rhok/Lok'delar- questet så vanskelig, men litt i den stilen. Ikke bare "drep 150 stk av X" eller at det er Elite- quest (mere hitpoints og DPS gjør det ikke vanskeligere). Det vil si litt mer utfordrende mtp skills, ikke bare avhengig av gear, level og tid. Jeg (!) syntes det skulle gått an å få tak på epic gear via solo play som er på nivå med loot fra raidinstancer. Ikke nødvendigvis like bra som det som skaffes i "vanskeligste" raidinstance, men bedre enn hva som skaffes i "første" (ala Kharazan). Hadde vært fint for de som vil tune skills men ikke har anledning/tid/lov(slemme kone) til å raide. Irriterer at alt skal ta så lang tid. La folk få bra lewt når de er gode nok, ikke når de har tid nok. !! Merk: Jeg mener ikke at gud og hvermann skal gå rundt i epics. Det skal ikke være "epics for free". Syns bare skills skal avgjøre hvem som bærer retten til epics, ikke tid. !! 9333008[/snapback] Alle kan nå mye enklere en før få epiq gear. Men det krever enten farming eller mye pvp. Ellers blir det fint å reise vekk fra Star Wars- kontinentet. Ser frem til Viking- og Middel- alder. 9333008[/snapback] Helt enig der! Noe jeg har savnet helt fra starten av WoW er Solo dungeonssom er kjempevanskelig, at du MÅ kunne spille classen din for å klare stedet. 9335295[/snapback] Sorry men Wow er ikke noe single player spillEr også lei av at de som spiller mest, får best utstyr, selv om de ikke engang kan spille classen sin. 9335295[/snapback] Sant nok, men så handler spillet om og bruke mest mulig tid virker det som... Og til trådstarter: Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Tror aldri det kommer solo-instances. Dette fordi det vil være umulig å balansere de. Det som kan være ekstremt vanskelig for f.eks en holy priest, vil være utrolig enkelt for en shadow priest. Man kan allerede få "solo"-epics som er bedre enn Kara-epics. I allefall er mitt Primal Mooncloth-sett (og snart Whitemend-sett) bedre. Man kan også få greie epics av vanlig PvP. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Da har jeg lagt til en bunke nye skjermbilder fra spillet som hadde blitt lansert nå nylig: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg liker absolutt det jeg ser. Mye mer klassisk middelalder stil, som var grunnen til at jeg likte WoW så godt i starten. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ser veldig bra ut, tror jeg kommer til å like dette. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Liker veldig godt den gjennomførte dragestilen, gleder meg til denne ekspansjonen. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg har ennå ikke bestemmt meg om jeg liker at de infører en ny klasse. Finnes jo mye for og mye imot at det blir bra syns jeg. Death knight kan sikkert forrandre mye spesiellt i raid's men da blir det enda en klasse som det må tenkes på og de kommer sikkert og ta noen andres plass i raid's. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Dette ser bra ut. Takk til trådstarter for en flott og informativ tråd. Ut fra bildene blir det flotte omgivelser å farte rundt i gleder meg til det kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Vil bare si at det er en liten stave feil: - Lær deg å mestre kreftene til den nte klassen Death Knight ______ Flott samling av info! EDIT: Wooopps.. Stor bump.. Spørsmål: Har lest alt om Death Knight klassen, og at man kanskje skal gjøre et quest for å bli det.. Er det så mulighet for å bli "normal" igjen? Skal grafikken oppgraderes / oppdateres? Endret 5. februar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 De skal oppgradere skygger. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det noe ord om når ca den skal komme? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ikkje enda. Håper vi får noe mer info snart Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 så vidt jeg har skjønt det så lvler man til 80, gjør et quest. logger ut og da kan lage en death knight. or am i wrong? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 så vidt jeg har skjønt det så lvler man til 80, gjør et quest. logger ut og da kan lage en death knight. or am i wrong? Slik jeg har forstått det også. Mener å ha lest at Death Knigthen din starter rundt level 60-70. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen som aner release dato? Er det mulig å delta i beta'en? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 så vidt jeg har skjønt det så lvler man til 80, gjør et quest. logger ut og da kan lage en death knight. or am i wrong? Jeg har forstått det slik at man kan gjøre questet så lenge man er over level 55. Tror ikke det er helt avklart enda da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Topp - Dette blir morro Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Håper det ikke blir sånn at man levler til 80, gjør ett quest å starter en Death Knight... Nei, det bør være en lang questline, som innebærer litt instance, så ikke alle bare kan bli det med en gang Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 vill tro det blir noe slikt freadrik. håper det selv og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå