hamort Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei. Vi har et hus med dårlig drenering og høyt jordtrykk på ene siden. Vi skal skifte dreneringen og vi har blitt anbefalt å bruke løs leca som dreneringsmasse istede for pokk. Dette for å redusere jordtrykket. Er løs leca like bra som dreneringsmasse som pokk? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Løs leca er like god masse som pukk, er i tilleg isolerende, bor du i en del av landet der leca er konkuransedyktig på pris bruk det. Husk å isolere når du skall grave opp koster bare litt ekstra. Lenke til kommentar
trra Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 itilleg er løs leca svindyrt iforhold til pukk, det fant hvertfall jeg ut når jeg sjekket priser. Lenke til kommentar
Huseieren Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei.Vi har et hus med dårlig drenering og høyt jordtrykk på ene siden. Vi skal skifte dreneringen og vi har blitt anbefalt å bruke løs leca som dreneringsmasse istede for pokk. Dette for å redusere jordtrykket. Er løs leca like bra som dreneringsmasse som pokk? 9325065[/snapback] Jeg har akkurat drenert rundt huset, og har spurt akkurat samme spørsmålet. Det jeg kom frem til er at det er akkuat det samme om du bruker 8-11 pokk eller leca. Det viktigste er at du skal "slamme" muren med heidi noen ganger (2-3 ganger) før du legger på vortepapp. Dette er en grisete jobb, ( kan hende jeg gjorde det grisete, men..) men det er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå