ManheiM Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei Som i topic så lurer jeg på om det er sikkert at Elkjøp har Blue Dragon på release(24/8)? Har ventet lenge på dette spillet og gleder meg utrolig mye til å sette kloa i dette Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 ja vill da tro dem gjør det Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg spurte i dag, og de var ikke sikre på når de tar det inn. Men jeg går ut i fra at det varierer fra butikk til butikk. Space World får det da i alle fall inn. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 trolig.. litt OT: Bare jeg som syns dette spillet sugde? (Spilte demoen) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 trolig.. litt OT: Bare jeg som syns dette spillet sugde? (Spilte demoen) 9325892[/snapback] Pleier ikke akkurat å være så moro å begynne et rollespill midt i spillet da. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg for min del håper noen i det hele tatt får inn Blue Dragon på release her i Trondheim. Dette har jeg ventet på helt siden det ble annonsert i Japan... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Spillet er annonsert, så de bør ta det inn. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Spillet er sinnsykt bra det, i hvertfall hvis du liker Dragon Quest 3 Discer er det på også, mye filmsnutter innimellom. Kan også nevnes at det er egen musikk på bosskamper (kuult med forskjellig musikk til de forskjellige kampene, men FY &%¤& så døll den låta er) Edit: til info så har jeg en finsk anmelder utgave av alle ting Endret 21. august 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
baltie Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Spillet er sinnsykt bra det, i hvertfall hvis du liker Dragon Quest 3 Discer er det på også, mye filmsnutter innimellom. Kan også nevnes at det er egen musikk på bosskamper (kuult med forskjellig musikk til de forskjellige kampene, men FY &%¤& så døll den låta er) Edit: til info så har jeg en finsk anmelder utgave av alle ting 9328743[/snapback] Ah, syntes Dragon Quest var vanvittig bra! Helt til minstemann brukte DVD-plata som leke og skrapte den bortover parketten, og eldstemann syntes det var festlig at alle save-ikonene forsvant en etter en på skjermen når han trykte på slettknappen i system browseren... Finsk anmelderutgave ja... Lurte litt på hvor du fikk spillene fra. Menneh... Finsk?? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg for min del håper noen i det hele tatt får inn Blue Dragon på release her i Trondheim. Dette har jeg ventet på helt siden det ble annonsert i Japan... 9327557[/snapback] Game (ex Spiderman) har allerede fått det inn, men kan ikke selge det før fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå