Rubex Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hei. Er på jakt etter en ny gamer pc, og i den sammenheng har jeg ett lite spørsmål angående minnet. Hovedkortet er dette. Jeg skal kunne spille spill som Crysis, Bioshock, Call of Duty 4 på M-A-X uten noen problemer. Hva er forskjell på DDR2 PC5300 og DDR2 PC8500 for eksempel? Bedre jo høyere jeg går ? Noen som evt gidder finne noen minnebrikker som takler Crysis 100% uten problemer? Og er det noe vits med mere enn 2GB minne? Takker for svar Endret 20. august 2007 av The_Miracle Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Ingen som kan svare på dette? Håper på raskt svar ettersom jeg må få bestillt alle delene i morgen tidlig Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 För en gamer maskin så är det ingen vits med mer minne än 2GB då du måste gå till Vista 64 eller XP 64 bit för att ytnyttja det. De flesta vet ju att Vista 64 är bland det trögaste OS som finns för en gamer och det är INTE att anbefalla. Jag har det på denna maskin jag skriver på, men WoW är det endaste jag spelar på denna för att säga det sånn. Välj ett PC6400 minne till bra pris så kommer du långt med det. De flesta märken har minnen i samma priser. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du kan bare velge disse hastighetene PC2-4300, PC2-6400, PC2-5300 (men hvis du skal overklokke sa kan du mest sannsynlig ta noe hoyre og kjore pa 1:1 ratio) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå