HOHOHOHO222 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 jeg har to os'er på pc'n, jeg har linux og xp. men jeg vil ikke ha linux mer. hvordan fjerner jeg linux utene og fjerne xp og alt som er lagret der? mhv PortioN Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvis du lastet ned en Live-CD når du installerte Linux så starter du den, og så *Parted( * kommer an på hvilket skrivebordsmiljø du kjørte) og sletter hele Linux-partisjonen, for så å resize Windows-partisjonen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Hvis du lastet ned en Live-CD når du installerte Linux så starter du den, og så *Parted( * kommer an på hvilket skrivebordsmiljø du kjørte) og sletter hele Linux-partisjonen, for så å resize Windows-partisjonen. 9325754[/snapback] hvordan gjør man det? jeg har en cd som jeg innstallerte fra. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hjelpsomme http://www.google.com/search?hl=no&q=fjern...%3Adiskusjon.no viste meg blant annet denne. Det er ikke at vi (jeg) skal være så vriene som ikke gidder å forklare alt i detalj til deg, men snarere at dette er et vanlig spørsmål som har blitt besvart en god del ganger tidligere. Ta en titt på søkeresultatene først og spør her om du står fast. :-) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Hvilken CD er det? 9325913[/snapback] det er en ubuntu cd,som jeg bestilte. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Her finner du en fin guide for hvordan det gjøres; http://wiredbytes.com/archives/7 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Hvis du lastet ned en Live-CD når du installerte Linux så starter du den, og så *Parted( * kommer an på hvilket skrivebordsmiljø du kjørte) og sletter hele Linux-partisjonen, for så å resize Windows-partisjonen. 9325754[/snapback] jeg sletta hele linux partisjonen i dag, men nå vil ikke pc'n starte opp. det kommer en melding hvor det står: GRUB loading 1.5. GRUB loading please wait... Error 17 Hvordan fikser jeg dette? jeg trenger å bruke pc'n Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hjelpsomme http://www.google.com/search?hl=no&q=fjern...%3Adiskusjon.no viste meg blant annet denne. Det er ikke at vi (jeg) skal være så vriene som ikke gidder å forklare alt i detalj til deg, men snarere at dette er et vanlig spørsmål som har blitt besvart en god del ganger tidligere. Ta en titt på søkeresultatene først og spør her om du står fast. :-) 9326779[/snapback] Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 er fiksa nå. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå