loathsome Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 JA! Jeg har nettopp oppdaget en ny sjanger jeg elsker. Skikkelig glad-musikk. Svingende boogie-woogie, blues, jazz - alt med en super komposisjon. Sjekk ut selv: http://www.bbvd.com/index2.html [nb: musikk/film på forsiden] De har også laget en del av sangene til Jungle Book, om jeg ikke tar feil. Hva synes dere om dette bandet? Hittill har jeg bare hørt første album, og jeg har mange igjen. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er ikke akkurat hva jeg ville foretrukket og høre på, men litt "glad" musikk kan jo ikke skade Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Dette var riktig koselig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ble skikkelig glad av musikken Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har en kompis som hører endel på dette. Og det er slettes ikke værst. Men blir litt kjedelig i lengden dog. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Ble skikkelig glad av musikken 9335116[/snapback] Selvsagt, jeg blir alltid i godt humør av dette greiene her Endret 22. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hmm, dette må sjekkes ut. Flott omslag, i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå