norpheus Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Jeg har tenkt til å skaffe med en ny trådløs mus.... Den skal være optisk...... noen som har noen anbefalinger?? burde jeg kjøpe Logitech?? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 du kan jo kjøpe Microsoft Intelli Wireless Mouseman. Den funker fint, men du må bare ikke legge inn programmet på cd`en(fukker systemet). Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Logitech er mitt tips.... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 bruker Logitech-musa, og den er bra den. Den kan virke litt stor i forhold til andre mus, dvs. de virker mindre etterpå, fordi du venner deg fort til tyngde/størrelse. Det eneste negative syns jeg må være batteriene, for siste gangen brukte de ikke lenger enn en måned på å bli tomme... Software som ligger på nett funker topp i 2000 og xp... Microsoft sin har jeg ikke vært borti. Kjøpte min for ca. 600, og det er verdt det. bertie Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 På http://www.psdata.no selger de Thrust Ami 250s, eller noe i den duren, kjempemus, 400kr, otiskm tråløs, og du slipper å tenke på bateri, siden den kommer med ladestasjon. Jeg er ivertfall kjempefornøyd Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Jeg er veldig fornøyd med min Microsoft trådløse optiske mus (hatt den i en måned nå). Fungerer til og med bra i spill som Comanche 4, Max Payne og Ghost Recon. Innstallerte driveren som fulgte med på cd'en, ikke noe problem opplevd enda. Telcontar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Har det ikke vært supermye trøbbel med Logitech trådløs? Eneste grunnen jeg hadde hatt for å kjøpe trådløst utstyr, måtte vært bruk av tv-ut, med tv'en på et annet rom. Ellers ser ikke jeg noen hensikt men.. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 vil bare skyte inn at skulle jeg droppe trådløs optisk ville jeg uansett hatt trådløs. For min del syns jeg hvertfall det er bedre med trådløs. bertie Lenke til kommentar
mcper Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 prøvde ei wireless microsoft intellimouse explorer v3 , og syntest oppdateringa var elendig. Hakka ved små bevegelsar, og var generelt irriterande. Har ei vanleg trådbasert intellimouse optical, og den er mykje betre. Men, viss eg skulle kjøpt ei ny så hadde eg nok valgt intellimouse explorer v3 pga. ergonomien, men unngått den trådlause varianten. per Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Spiller du mye som f.eks. Counter-Strike bør du kanskje unngå trådløs mus! De kjører nemlig på 60Hz.. Det vil si at musa sender signalet til pc'en om hvor den er, 60 ganger i sekundet. En USB mus er 100Hz. Så jo mere Hz, jo smoothere går musa! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 har en gammel trådløs Logitecg fra før... litt herps etter at jeg var på et par LAN, men det er liv i den.... brukte den i spill før, men nå henger den seg opp... merka ikke forskjell på trådløs og ikke-trådløs!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå