Gromle Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 De bilene der er så ufattelig stilige når de strøkne og litt fiksa på!! Lenke til kommentar
tZar Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Skjer desverre ikke alt for mye med bilen for tiden, kun litt småfikling. Tenkte jeg snart skulle begynne på litt rustjobb da ... MEN, idag har jeg handlet inn noe spennede Viktig å sikkre lasten ordentlig ja ... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skimter en Cosworth motor og en V8'r av noe slag, kan det stemme? Dette kan bli spennende! Lenke til kommentar
tZar Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Er en Cosworth 24v ja, med MT75 kasse Den andre var bare en freebie, en vanlig 2.9 med automat. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Fikk en pakke i posten idag; reperasjonspanel til bakkant av innerkanalene på begge sider. De panelene er ikke lett å få tak i. Har aldri sett dem før, og kommer sannsynligvis aldri til å se dem siden heller, men Ebay er kjekt Vurderer å ta en tur til den lokale blikkenslageren å høre om de kan lage opp noen flere for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå