tcg Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei og hå! Er det noen som er oppdatert på laptop fronten og vet om noen bra laptoper jeg burde se nærmere på? Hittil har jeg sett litt på Acer 5613 ZWLMi men vil ikke gå for den før jeg vet det ikke finnes bedre laptop til samme prisklasse. Det viktige er at den ikke skal være stor og klumpete (skal være lett å ta med seg) og at den skal kjøre vanlige prog. i sammenheng med skole uten prob. PS, er søstra mi som skal ha den så spilling blir det neppe Lenke til kommentar
provolone Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei og hå! Er det noen som er oppdatert på laptop fronten og vet om noen bra laptoper jeg burde se nærmere på? Hittil har jeg sett litt på Acer 5613 ZWLMi men vil ikke gå for den før jeg vet det ikke finnes bedre laptop til samme prisklasse. Det viktige er at den ikke skal være stor og klumpete (skal være lett å ta med seg) og at den skal kjøre vanlige prog. i sammenheng med skole uten prob. PS, er søstra mi som skal ha den så spilling blir det neppe 9324584[/snapback] så da ut som et bra kjøp det der..... er det den til ca 7k? Lenke til kommentar
tcg Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Jepp, tilbud på binders :S Lenke til kommentar
provolone Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jepp, tilbud på binders :S 9324701[/snapback] ser den koster det samme andre steder og+ at den har fått "beste tilbud" av dinside.no, så det er sikkert et bra kjøp til søsteren din det der. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=29034&cid=5546 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå