Gå til innhold

Acer Travelmate 6292, et godt kjøp?

mafaan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaringer med Acer Travelmate 6292?

Eller Acer generelt?  Leser flere steder at støyen kan være høy.

Noen andre tips til bærbare 12"?

Takker for svar!

9324500[/snapback]

Jeg har denne selv. Er ikke mye støy. Ihvertfall ikke mer enn vanlig. Den kjennes ut som kvalitet,god skjerm. Rimelig rask og bra specs for penga. Ok batteri. Et godt kjøp til 11000 hvis d vil ha 12 tommer :)

Lenke til kommentar

Jeg har denne selv. Er ikke mye støy. Ihvertfall ikke mer enn vanlig. Den kjennes ut som kvalitet,god skjerm. Rimelig rask og bra specs for penga. Ok batteri. Et godt kjøp til 11000 hvis d vil ha 12 tommer :)

9324538[/snapback]

Leste en test på Dine Sider av denne pc'en og da kom det frem at den både støyet og ble svært varm. Men dette var ikke et ferdigprodukt, så det er kanskje gjort forbedringer siden.

Lenge siden du kjøpte den? Evt hvor kjøpte du den.

Ja. jeg synes den skiller seg ut ved at den er bra utstyrt.

Varer batteriet rundt 3 timer?

Endret av mafaan
Lenke til kommentar

9324538[/snapback]

Leste en test på Dine Sider av denne pc'en og da kom det frem at den både støyet og ble svært varm. Men dette var ikke et ferdigprodukt, så det er kanskje gjort forbedringer siden.

Lenge siden du kjøpte den? Evt hvor kjøpte du den.

Ja. jeg synes den skiller seg ut ved at den er bra utstyrt.

Varer batteriet rundt 3 timer?

9325900[/snapback]

Jeg fikk den i forrige uke. Jeg har vært borti utrolig mange bærbare pc,er å den støyer ikke mer enn andre pc.er med like specs. Blir litt varm på venstre håndledd,men ikke noe plagsomt. Kjøpte den på mpx. Jeg er veldig fornøyd. Batteriet varer 3-4 timer på strømsparing ved middels bruk. Ser lett en lengre film på den.

Endret av tosatto
Lenke til kommentar

9324500[/snapback]

9324538[/snapback]

Du vet ikke om noen butikker som har den utstilt?

Har bare sett den med engelsk tastatur. Hvis du hadde hatt mulighet til å legge ut et bilde av tastaturet her, hadde det vært helt supert!

Takk for svar

Lenke til kommentar

9324500[/snapback]

9324538[/snapback]

Du vet ikke om noen butikker som har den utstilt?

Har bare sett den med engelsk tastatur. Hvis du hadde hatt mulighet til å legge ut et bilde av tastaturet her, hadde det vært helt supert!

Takk for svar

9326097[/snapback]

Har desverrre ikke mulighet å legge ut bilde nå,men æøå er litt midre taster enn de andre. Plager ikke meg :)

Jeg syntes det er en utrolig god pc og har enda ikke noe å utsette på den. Jeg er kresen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå har jeg også kjøpt meg 6292, fikk den sist onsdag.

Liten og herlig laptop, men er nok av de større 12tommerne (Tykk ramme rundt skjermen), Ellers virker den veldig stødig bygget, kjennes virkelig solid ut. Skjermen er god, og jeg tenker ikke over at det kun er 12" lenger.

Viftestøyen er tilstede, men når jeg har den med på skolen setter jeg den bare på batterisparingsmodus, da bruker den mindre strøm, blir ikke så varm og bråker mindre. Den var da stille nok til å sitte på biblioteket uten å forstyrre noen.

Det er også noe uvant med et såpass lite tastatur. De første dagene ble det mye knoting og bomming på taster, men det kommer seg nå :) Er nok bare en vanesak.

Jeg vil anbefale denne PC-en til nesten hvem som helst. Liten, solid, kjapp nok til litt tyngre ting, rolig nok for de aller fleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...