asad Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 I Device manager står det at denne devicen har et problem.Den finner ikke passende driver... hva slags driver trenger jeg?Er ikke dette Firewire?Det følger jo ikke med drivere til firewire.. forvirrende. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Er ikke nødvendig med driver til firewire og du vil nok ikke finne noen heller. Hvis du har pci firewirekort (ikke intregert i HK) kan du prøve å flytte det til en annen kortplass, det hjalp meg. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det er et pinnacle kort? Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 ja, faktisk.Det er et pinnacle kort ja. Hvordan det? Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Er det et kjent problem hos pinnacle? Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Nei forresten, det er fra Hercules. Er det Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 uninstal kortet, ta det ut og flytt det til en annen kortplass og start opp igjen. Hvis ikke dette hjelper må du plukke ut alt utenom skjerm kort, bootdisken (C:) og firewirekortet. Hvis det da virker får du begynne å sette inn en og en hardware til problemet dukker opp igjen. Prøv så med nye drivere til det som laget problemet. Har du prøvd kortet i en annen maskin ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå