G2Petter Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei. Min gamle strømforsyning tok kvelden med et smell og et blått lyn i forbindelse med en liten operasjon i kveld ... Derfor er jeg på jakt etter en ny, men den gamle hadde en kontakt andre strømforsyninger jeg har i huset ikke har. Jeg har lagt ved et bilde av hovedkortet fra manualen. Kontakten jeg snakker om er den nede til høyre som heter CN3, og som er merket "Hi-Fi Power Connector". Er det noen som vet hva dette er for noe, og om det finnes strømforsyninger man kan kjøpe løst som har denne typen kontakt? Håper på raskt svar. Hilsen Petter Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er ikke det en vanlig floppy kontakt? http://www.playtool.com/pages/psuconnectors/floppy.jpg Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Nei, den er en del mindre, og er ikke "kantete". Den er nesten rektangulær, med to av hjørnene litt avrundet. Lenke til kommentar
Delish Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ikke noen vanlig plug det der, sikkert en spesiell sak for det barebone systemet. Om du finner ut spenningene på pluggen kan du sikker lage deg en overgang, om en standard PSU passer in i kassa da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå