kjetilm Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hey Jeg har 3 stk. 15 liter 200 BAR lufttanker.. Vis jeg kjøper en 300BAr fyllestasjon kan jeg da fylle fra stor tanken til tanken på markøren? Tanken på markøren er 300BAR -_- Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 om du undersøker tankene til markøren en gang til, vil jeg tro at det står 300psi og ikke bar. Men du kan uansett fylle fra de store flaskene om du kjøper fyllestasjon, da du får med en måler på den, og kan stenge krana på 300psi. En annen viktig ting er at de 3 15l tankene må være godkjent om du skal få fylt de på brannstasjonen. Det finnes en stor paintballtråd der det er endel info. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 DET står 300BAR Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Da er det bare å fylle maks, ikke verre enn at du ikke får fylt mer enn 200bar per gang. Men det burde holde greit til 4-5 magasin. Så lenge tanken du fyller ifra ikke er "større" enn tanken du fyller til, er det lite du kan gjøre galt, men om du får tak i en 300Bar 15l tank, som jeg og brodern har, må du passe på (om du fyller for noen andre) at ikke tanken du fyller til bare tåler 200bar. Det er sinnsykt mye krefter i en tank med 200-300bar, og om den sprekker, ville ikke jeg stått med den i handa. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 okei tusen takk ' Men vet du hvordan du stiller på trykket. altså hvor fort/langt kula går+ Kunne tenkt meg å stille opp en liten smule Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er som oftest en skrue bak eller på siden av markøren som du kan justere dette med, bare søk opp markøren din på google, og sjekk hvor den sitter. Høyre = mer fps, venstre = mindre fps (mindre trykk). Men du bør også kjøpe, eller låne av noen som har, en Kronograf . Jeg har den billige av de to. Grunnen til at du bør sjekke FPS (feet per second) med kronograf, er at du ikke bør ha over 300fps om du skal spille på en mer seriøs bane/område. Om du har over 300fps, og blir kontrolert, kan du bli nektet videre spilling. Uansett, normalt bør FPS ligge på mellom 280-285fps. Dette og endel annen info kan du finne i Paintball tråden her Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Er som oftest en skrue bak eller på siden av markøren som du kan justere dette med, bare søk opp markøren din på google, og sjekk hvor den sitter. Høyre = mer fps, venstre = mindre fps (mindre trykk). Men du bør også kjøpe, eller låne av noen som har, en Kronograf . Jeg har den billige av de to. Grunnen til at du bør sjekke FPS (feet per second) med kronograf, er at du ikke bør ha over 300fps om du skal spille på en mer seriøs bane/område. Om du har over 300fps, og blir kontrolert, kan du bli nektet videre spilling. Uansett, normalt bør FPS ligge på mellom 280-285fps. Dette og endel annen info kan du finne i Paintball tråden her 9325474[/snapback] tusen takk ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå