2bb1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei, sliter litt med å finne ut hvor jeg kan slå av vsync. Her har dere Nvidia kontrollpanelet som dukker opp hos meg: Finner ikke noe om vsync der. Har forøvrig lcd med 60hz. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Under "behandle 3D innstillinger" i kolonnen til venstre (eventuelt og avansert visning?) ligger det nederst Vertikal sync, der du kan velge tving av, tving på, eller programstyrt. Endret 20. august 2007 av pcp160 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Ahh, der var en slider der ja. pcp160, you are still my hero! Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 He he, bare hyggelig det vet du 2bb1. Har forøvrig ikke brukt Nvidia aktivt (dvs ikke på maskiner jeg spiller eller endrer skermting på) siden 6800GT var hot. Og jeg må si at jeg fant ikke en dritt når jeg nå gikk fra ATI til Nvidia igjen. Men men, er vel en vanesak som det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå