Kvatte Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hjemmeside... hjelp... Vil lære hvordan jeg legger ut mine innerste tanker på nettet :oops: Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 skriv noe du vil i word, save as html, kall fila index.htm så finner du et hjemmeområde å legge sia du på, og vips, du har hjemmeside Lenke til kommentar
Asbjørn Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Du må jo finne et webhotell som enten er gratis eller som har til en pris du er villig til å betale. Ellers kan du enten bruke en hjemmeside editor som Front Page, den i Mozilla eller en som webhotellet tilbyr, eller skrive i html noe saom er veldig lett og kanskje det greieste alternativet Brinkster <- gratis webhotell med ASP og ASP.net støtte (30 mb) Home.no.net (håper jeg tok riktig URL nå) Også gratis webhotell men denne har ftp server som du kan laste opp sidene til istedenfor å bruke et dårlig alternativ som f.eks. web uploaden til brinkster som tillater 5 filer om gangen. W3 schools side som har greit stoff om html, xml, xhtml, css, osv med en grei innføring, men den er skrevet på engelsk. Håper jeg nå svarte på det du virket til å lure på da :wink: Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det følger gjerne med gratis hjemmeside plass hvis du kjøper et internett abbo, men mangler du får du gjerne 25MB gratis flere steder. F. eks ved opprettelse av en start.no e-post adresse kan du legge ei hjemmeside på home.powertech.no/brukernavnetditt Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 ops :oops:, jaja litt med teskje skader ikke Lenke til kommentar
Kvatte Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 hadde ide om litt down under, da,- litt nakenhet... noen adr? ( helvete).... må bare se den down under...:-)) Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 det finnes faktisk GUIDER til dette på nette? bla. sol.no trur jeg.. søk i google, eller kvasir (for søk i norge) for hjelp.. Lenke til kommentar
Kvatte Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 KNULLE er ikke noe problem.... Hell er.... Hyll Hell i Trøndelag.... Nord-Trøndelag.... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hva er det egentlig du babler om, Kvatte? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ignorer ham, nok en useriøs bruker. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 http://www.html.dk Der lærte jeg en del - Azton Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 ingen som vet om flere webhoteller som er gratis, med litt stor lagringsplass og bruker ftp ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå