Gå til innhold

Iphone til Norge?


Anbefalte innlegg

MEN om det skjer noe med den, så sitter man vel med skjegget i den berømte postkassa?

 

Får man får jo ikke med noen form for forsikring, og det finnes vel pr.dags dato ingen steder i norge hvor de reparer eller tar de imot for reperasjon?

Og da kan man uansett fort ha brukt mye penger, riktignok om det skulle bli noe galt med den.

 

Tar jeg feil nå??

 

;D

Om det skjer noe feil med den så er det nok ikke skjegget som må i postkassa, heller Iphonen så må shippes til US and A.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MEN om det skjer noe med den, så sitter man vel med skjegget i den berømte postkassa?

 

Får man får jo ikke med noen form for forsikring, og det finnes vel pr.dags dato ingen steder i norge hvor de reparer eller tar de imot for reperasjon?

Og da kan man uansett fort ha brukt mye penger, riktignok om det skulle bli noe galt med den.

 

Tar jeg feil nå??

 

;D

 

Du må nok sende den tilbake til USA så det blir en del hundrelapper ekstra. Risikoen er imidlertid nokså liten og når telefonen er så billig så gjør det ikke så mye. Jeg beholder den uansett ikke så lenge at det kommer til å bli aktuelt med fysisk slitasje.

Lenke til kommentar
MEN om det skjer noe med den, så sitter man vel med skjegget i den berømte postkassa?

 

Får man får jo ikke med noen form for forsikring, og det finnes vel pr.dags dato ingen steder i norge hvor de reparer eller tar de imot for reperasjon?

Og da kan man uansett fort ha brukt mye penger, riktignok om det skulle bli noe galt med den.

 

Tar jeg feil nå??

 

;D

 

Du må nok sende den tilbake til USA så det blir en del hundrelapper ekstra. Risikoen er imidlertid nokså liten og når telefonen er så billig så gjør det ikke så mye. Jeg beholder den uansett ikke så lenge at det kommer til å bli aktuelt med fysisk slitasje.

 

Hva tror dere apple sier til at det kommer en ulåst telefon fra norge da?

;D

Lenke til kommentar

Godt poeng, ikke at jeg bryr meg så mye om det skulle skje noe med telefonen, det finnes andre metoder å begrense tapet på.

 

Tar jeg ikke helt feil så kan firmware tilbakestilles så det er kanskje ikke noe problem.

 

Edit: Men det er klart at garantien er en problemstilling man må ta hensyn til. Likevel synes jeg prisen gjør det verdt å ta den lille risikoen.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar
Bare å vente til iPhone lanseres i UK, etc, så flyr man over for 99,- og får den fiksa (ikke veldig korrekt i disse miljøvennlige tider, men..)

 

Da er man vel strengt tatt litt for opphengt i en telefon, men jaja, hver sin lyst. Telefonen er knall den, kunne bare tenkt meg noen ekstra nøkkelfunksjoner. Får håpe den blir lansert snart, og at de senere produserer v2 med heftigere specs.

Lenke til kommentar

Den kommer vel til frankrike snart, hvor det er lovpålagt at telefoner ikke skal være sperret. Kan jo kjøpe derifra? Da kan man vel sende tilbake om det skjer noe...

 

For min egen del er det altfor negativt at det ikke er mms på den, og at måten man skriver sms på er så ræva. Det at man må inn i tall oversikten for å finne punktum for meg er som å ha fartsdumpere på E6... ;)

 

Og kamera, hva er vitsen med kamera som er så til de grader yesterdays news, når resten av telefonen skal være så sykt nyskapende?! :p

 

så kommer den med mms osv, så skal jeg vurdere det. fram til det følger jeg også iherdig med på wiewty, også den "iphone killeren" m8.

 

alex.

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

jeg har nå fått min iPhone og elsker den over alt på jord.

Ser det har vært diskutert mye frem og tilbake på denne siden med tanke på MMS, unlocked og slike ting. MMS er en software ting, og er trolig noe som kommer på den norske versjonen. Norge, og scandinavia, er jo de landene i verden som sender mest MMS. Selv savner jeg ikke MMS i det hele tatt. Det blir etter min mening dekket opp av alt annet denne telefonen faktisk støtter.

 

 

*Annonse fjernet*

Endret av KVTL
Annonse fjernet.
Lenke til kommentar
Hei!

 

jeg har nå fått min iPhone og elsker den over alt på jord.

Ser det har vært diskutert mye frem og tilbake på denne siden med tanke på MMS, unlocked og slike ting. MMS er en software ting, og er trolig noe som kommer på den norske versjonen. Norge, og scandinavia, er jo de landene i verden som sender mest MMS. Selv savner jeg ikke MMS i det hele tatt. Det blir etter min mening dekket opp av alt annet denne telefonen faktisk støtter.

 

 

*Annonse fjernet*

 

Å si at noen positive specs dekker over for helt logiske ting å ha, blir som å si at bra dekk dekker over for liten motor... hehe :whistle:

Lenke til kommentar
Hei!

 

jeg har nå fått min iPhone og elsker den over alt på jord.

Ser det har vært diskutert mye frem og tilbake på denne siden med tanke på MMS, unlocked og slike ting. MMS er en software ting, og er trolig noe som kommer på den norske versjonen. Norge, og scandinavia, er jo de landene i verden som sender mest MMS. Selv savner jeg ikke MMS i det hele tatt. Det blir etter min mening dekket opp av alt annet denne telefonen faktisk støtter.

 

 

*Annonse fjernet*

 

Å si at noen positive specs dekker over for helt logiske ting å ha, blir som å si at bra dekk dekker over for liten motor... hehe :whistle:

Jeg er enig med rasktnavn. Har også fått min iPhone og brukte den i over ei uke nå. Den er såå mye bedre enn N95 f.eks. Best eva og dekker alle behovene mine, som er ganske høye.

 

Jeg så på Discovery channel, en bil med større motor ble slått av en bil med svakere motor, den bilen med svakere motor hadde dragracing dekk. Så den sammenligning med dekk og motor funker ikke.

Endret av prostoman
Lenke til kommentar
Hei!

 

jeg har nå fått min iPhone og elsker den over alt på jord.

Ser det har vært diskutert mye frem og tilbake på denne siden med tanke på MMS, unlocked og slike ting. MMS er en software ting, og er trolig noe som kommer på den norske versjonen. Norge, og scandinavia, er jo de landene i verden som sender mest MMS. Selv savner jeg ikke MMS i det hele tatt. Det blir etter min mening dekket opp av alt annet denne telefonen faktisk støtter.

 

 

*Annonse fjernet*

 

Å si at noen positive specs dekker over for helt logiske ting å ha, blir som å si at bra dekk dekker over for liten motor... hehe :whistle:

Jeg er enig med rasktnavn. Har også fått min iPhone og brukte den i over ei uke nå. Den er såå mye bedre enn N95 f.eks. Best eva og dekker alle behovene mine, som er ganske høye.

 

Jeg så på Discovery channel, en bil med større motor ble slått av en bil med svakere motor, den bilen med svakere motor hadde dragracing dekk. Så den sammenligning med dekk og motor funker ikke.

 

nei, du har rett. en bil med 500hk taper jo helt klart mot en med 100hk... doh...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...