gv115jb Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ser det er flere som selger nye unlocked iphones med æøå på Finn, hva tror dere? Lenke til kommentar
3121 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dyrt på finn.no da... Bestill en fra appelstore.com da vel, og joda det går an å få sendt den til Norge via en postleverandør som heter jetcarrier. Jeg har fått min, 8GB, betalte NOK 3800.- totalt, for selve telefonen, frakt og mva. Les mer om fremgangsmåten for å gå rundt leveringsproblematikken utenfor USA på; http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=58155 Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvordan fungerer det med lader om man bestiller en Iphone ifra USA? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Såvidt jeg har forstått bruker den en slags universallader? Correct me if I'm wrong... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvordan bli det med abo. når man bestiller fra USA? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvordan bli det med abo. når man bestiller fra USA? 9546517[/snapback] Man du skal tegne abonnementet er når du aktiverer den på iTunes, men hvis du bruker unlock-guiden til f.eks. unlock så slipper du unna den biten der. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvordan bli det med abo. når man bestiller fra USA? 9546517[/snapback] Man du skal tegne abonnementet er når du aktiverer den på iTunes, men hvis du bruker unlock-guiden til f.eks. unlock så slipper du unna den biten der. 9546552[/snapback] Er det bare å sette inn mitt eget sim-kort? Eller hvordan er det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nei, er nok litt mer jobb enn som så.. Du kan jo lese hva som må gjøres her. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nei, er nok litt mer jobb enn som så..Du kan jo lese hva som må gjøres her. 9560066[/snapback] Men hvis jeg kjøper en iPhone som er unlocked fra før av så er det bare å sette inn mitt simkort? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nei, er nok litt mer jobb enn som så..Du kan jo lese hva som må gjøres her. 9560066[/snapback] Men hvis jeg kjøper en iPhone som er unlocked fra før av så er det bare å sette inn mitt simkort? 9560443[/snapback] Ja, da er jobben gjort, men pass på... mange som sniker inn ordet UNLOCKED og så lenger nede i teksten står det at det er mulig å unlocke den. Lenke til kommentar
gv115jb Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nei, er nok litt mer jobb enn som så..Du kan jo lese hva som må gjøres her. 9560066[/snapback] Men hvis jeg kjøper en iPhone som er unlocked fra før av så er det bare å sette inn mitt simkort? 9560443[/snapback] Ja, da er jobben gjort, men pass på... mange som sniker inn ordet UNLOCKED og så lenger nede i teksten står det at det er mulig å unlocke den. 9561204[/snapback] Ville tatt en titt på denne, og kanskje avventet litt før jeg gikk for en Iphone. http://www.reuters.com/article/technologyN...WEN121920070924 I den nye firmwaren vil vistnok Aplle patche alle hullene som gjorde unlocken via software mulig. Oppdatering av ny firmware vil muligens føre til at telefonen låses eller så bricker den. Det skal visst også være i strid med garantibestemmelsene. Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Joda det er nok riktig, men dette er jo en katt og mus lek. "Hackere" blir jo bare mer motivert av sånt. Tror nok det går ann å hacke den nye software også etter en stund. Ellers kan man jo bare la være å kjøre oppdate før man vet mer! Endret 25. september 2007 av SuperMario Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 En kompis av meg kjøpte en iPhone fra finn for bare noen dager sia. Unlocked så klart. Han kan sende så mye meldinger og ringe så mye han bare vil Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 En kamerat av meg venter på en ulåst Iphone med firmware 1.1.1, hvordan er det å få lagt inn æøå- på denne? Er det slik å forstå at man får tilgang på disse bokstavene gjennom å holde inne a- og o-knappen slik som i Iphone Touch? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Er det sånn at iPhone ikke har MMS eller videokamera? Endret 20. oktober 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) har iPhone, og det og legge inn ÆØÅ er en liten ekstra sak som du legger inn som en sa lengre opp her, så må du aktivere autokorrektur, og deaktivere autokorrektur, da finner du ÆØÅ ved og først trykke på ".?123!" -> "#+=" så ser du ÆØÅ øverst til venstre. Er det sånn at iPhone ikke har MMS eller videokamera? Den har ikke MMS eller videokamera med fra Apple, stemmer dette, du kan heller ikke zoome inn på bildene du tar, bare etter de er tatt. Endret 20. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 har iPhone, og det og legge inn ÆØÅ er en liten ekstra sak som du legger inn som en sa lengre opp her, så må du aktivere autokorrektur, og deaktivere autokorrektur, da finner du ÆØÅ ved og først trykke på ".?123!" -> "#+=" så ser du ÆØÅ øverst til venstre. Er det sånn at iPhone ikke har MMS eller videokamera? Den har ikke MMS eller videokamera med fra Apple, stemmer dette, du kan heller ikke zoome inn på bildene du tar, bare etter de er tatt. Takk for svar, har lest meg frem til at det mulig å legge inn ÆØÅ, men var litt motstridende hvordan dette fungerte med versjon 1.1.1 vs. 1.0.2. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 På 1.1.1 holder man bare inne a f.eks så kommer Å opp. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 iPhone får man enkelt på eBay. Prisene varierer fra knappe $400 for låste versjoner (AT&T) til smått latterlige $500-$650 for de som er låst opp via programvare. Disse prisene tilsvarer ca 2200-3200 kr + evt moms om du skulle være uheldig. Det finnes imidlertid teknikker for å unngå eller feie til side tvil om pakkens verdi. Jeg kan ikke helt skjønne at noen er villige til å betale så mye som forlanges på f.eks. Finn.no. De fleste selgerne er villige til å deklarere lavere tollverdi. Pass på å sjekke feedbacken til selgerne før du kjøper. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 MEN om det skjer noe med den, så sitter man vel med skjegget i den berømte postkassa? Får man får jo ikke med noen form for forsikring, og det finnes vel pr.dags dato ingen steder i norge hvor de reparer eller tar de imot for reperasjon? Og da kan man uansett fort ha brukt mye penger, riktignok om det skulle bli noe galt med den. Tar jeg feil nå?? ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå