Gå til innhold

Iphone til Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, er nok litt mer jobb enn som så..

Du kan jo lese hva som må gjøres her.

9560066[/snapback]

Men hvis jeg kjøper en iPhone som er unlocked fra før av så er det bare å sette inn mitt simkort?

9560443[/snapback]

Ja, da er jobben gjort, men pass på... mange som sniker inn ordet UNLOCKED og så lenger nede i teksten står det at det er mulig å unlocke den.

Lenke til kommentar
Nei, er nok litt mer jobb enn som så..

Du kan jo lese hva som må gjøres her.

9560066[/snapback]

Men hvis jeg kjøper en iPhone som er unlocked fra før av så er det bare å sette inn mitt simkort?

9560443[/snapback]

Ja, da er jobben gjort, men pass på... mange som sniker inn ordet UNLOCKED og så lenger nede i teksten står det at det er mulig å unlocke den.

9561204[/snapback]

Ville tatt en titt på denne, og kanskje avventet litt før jeg gikk for en Iphone.

http://www.reuters.com/article/technologyN...WEN121920070924

I den nye firmwaren vil vistnok Aplle patche alle hullene som gjorde unlocken via software mulig. Oppdatering av ny firmware vil muligens føre til at telefonen låses eller så bricker den. Det skal visst også være i strid med garantibestemmelsene.

Lenke til kommentar

Joda det er nok riktig, men dette er jo en katt og mus lek. "Hackere" blir jo bare mer motivert av sånt. Tror nok det går ann å hacke den nye software også etter en stund. Ellers kan man jo bare la være å kjøre oppdate før man vet mer!

Endret av SuperMario
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

har iPhone, og det og legge inn ÆØÅ er en liten ekstra sak som du legger inn som en sa lengre opp her, så må du aktivere autokorrektur, og deaktivere autokorrektur, da finner du ÆØÅ ved og først trykke på ".?123!" -> "#+=" så ser du ÆØÅ øverst til venstre.

Er det sånn at iPhone ikke har MMS eller videokamera?

Den har ikke MMS eller videokamera med fra Apple, stemmer dette, du kan heller ikke zoome inn på bildene du tar, bare etter de er tatt.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
har iPhone, og det og legge inn ÆØÅ er en liten ekstra sak som du legger inn som en sa lengre opp her, så må du aktivere autokorrektur, og deaktivere autokorrektur, da finner du ÆØÅ ved og først trykke på ".?123!" -> "#+=" så ser du ÆØÅ øverst til venstre.

Er det sånn at iPhone ikke har MMS eller videokamera?

Den har ikke MMS eller videokamera med fra Apple, stemmer dette, du kan heller ikke zoome inn på bildene du tar, bare etter de er tatt.

Takk for svar, har lest meg frem til at det mulig å legge inn ÆØÅ, men var litt motstridende hvordan dette fungerte med versjon 1.1.1 vs. 1.0.2.

Lenke til kommentar

iPhone får man enkelt på eBay. Prisene varierer fra knappe $400 for låste versjoner (AT&T) til smått latterlige $500-$650 for de som er låst opp via programvare.

Disse prisene tilsvarer ca 2200-3200 kr + evt moms om du skulle være uheldig. Det finnes imidlertid teknikker for å unngå eller feie til side tvil om pakkens verdi. Jeg kan ikke helt skjønne at noen er villige til å betale så mye som forlanges på f.eks. Finn.no.

De fleste selgerne er villige til å deklarere lavere tollverdi. Pass på å sjekke feedbacken til selgerne før du kjøper.

Lenke til kommentar

MEN om det skjer noe med den, så sitter man vel med skjegget i den berømte postkassa?

Får man får jo ikke med noen form for forsikring, og det finnes vel pr.dags dato ingen steder i norge hvor de reparer eller tar de imot for reperasjon?

Og da kan man uansett fort ha brukt mye penger, riktignok om det skulle bli noe galt med den.

Tar jeg feil nå??

;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...