B4stian Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Husk å skille mellom garanti og reklamasjonsrett. Garanti er noe produsenten frivillig kan ha, men for å kalle det garanti må gi kjøperen bedre rettigheter. Reklamasjonsrett er lovbestemt og er enten 2 eller 5 år avhengig av hvilket produkt det er snakk om. Lenke til kommentar
gv115jb Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hører at Apple butikken på Regent Street skal være åpen lenger enn vanlig etter Steve Jobs pressekonferanse i dag. Forstod det slik at T-Mobile har fått en avtale i Tyskland. Tror dere det spiller noen rolle for Iphone lansering i Norge om det blir O2 eller Vodafone i UK? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Så har tydeligvis O2 blitt de første til å få iPhone i Europa. Morsomt for de sikkert. Ca. 800 dyrere enn i USA, det var vel som forventet. Ikke 3g... Lurer fremdeles på hva som fikk så mange til å være sikre på at den skulle komme med 3g. 3G er jo fremdeles ikke et must for alle, ikke engang for meg, jeg bare hang meg opp i det fordi så mange var så skråsikre på at den europeiske modellen kom til å bli forskjellig fra den amerikanske. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 @ bufodill: Det at aplee har signert en avtalt med en 3G-brikkeleverandør. Det at Aplee klager over batteriforbruket til 3G viser jo rett og slett ironien i det de sier. Hvis alle andre klarer det så burde de klare det au. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 men det var vel ikke sånn at den leverandøren kun lager 3g-brikker så vidt jeg forstod. "InterDigital laver teknologi til stort set alle 2G, 2,5G og 3G enheder på markedet. " Men jo, jeg tror også det kommer en iphone med 3g, en eller annen gang Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge... 9521712[/snapback] Ikke dumt det. Har hatt min en ukes tid og storkoser meg med den. Dette innlegget ble skrevet på min iPhone. :-) Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge... 9521712[/snapback] Ikke dumt det. Har hatt min en ukes tid og storkoser meg med den. Dette innlegget ble skrevet på min iPhone. :-) 9525005[/snapback] Hvor i USA bestiller dere iPhone? Jeg vil bestille også, men vet ikke hvor jeg skal gjøre det. Prøvde Apple Store, men de leverer jo ikke utenfor USA. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 I stand corrected....verken MMS eller 3G enda ja... EU får samme sak som selges i USA virker det faktisk som, og Jobbs har sakt at grunnet en standby tid på 2-3 timer med 3G så kommer dette ikke før i neste generasjon iPhone.. 2-3 Timer skjønner jeg egentlig når telefonen aldri slår seg av og søker etter oppdateringer kontinuelig både for software og eventuelt mail om du har satt den opp med mail... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge... 9521712[/snapback] Ikke dumt det. Har hatt min en ukes tid og storkoser meg med den. Dette innlegget ble skrevet på min iPhone. :-) 9525005[/snapback] Hvor i USA bestiller dere iPhone? Jeg vil bestille også, men vet ikke hvor jeg skal gjøre det. Prøvde Apple Store, men de leverer jo ikke utenfor USA. 9529252[/snapback] eBay FTW, finn en selger som har bra rykte så ordner det seg somregel. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge... 9521712[/snapback] Ikke dumt det. Har hatt min en ukes tid og storkoser meg med den. Dette innlegget ble skrevet på min iPhone. :-) 9525005[/snapback] Hvor i USA bestiller dere iPhone? Jeg vil bestille også, men vet ikke hvor jeg skal gjøre det. Prøvde Apple Store, men de leverer jo ikke utenfor USA. 9529252[/snapback] Ok! Takker:-) Hvordan er det å skrive sms feks. Har den norske bokstaver ÆØÅ ? eBay FTW, finn en selger som har bra rykte så ordner det seg somregel. 9529305[/snapback] Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge... 9521712[/snapback] Ikke dumt det. Har hatt min en ukes tid og storkoser meg med den. Dette innlegget ble skrevet på min iPhone. :-) 9525005[/snapback] Hvor i USA bestiller dere iPhone? Jeg vil bestille også, men vet ikke hvor jeg skal gjøre det. Prøvde Apple Store, men de leverer jo ikke utenfor USA. 9529252[/snapback] Ok! Takker:-) Hvordan er det å skrive sms feks. Har den norske bokstaver ÆØÅ ? eBay FTW, finn en selger som har bra rykte så ordner det seg somregel. 9529305[/snapback] 9529318[/snapback] Blir uten ØÆÅ om du ikke kan laste ned "skandinavisk" ordbok eller firmware i fremtiden. Lenke til kommentar
Daeron Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge... 9521712[/snapback] Ikke dumt det. Har hatt min en ukes tid og storkoser meg med den. Dette innlegget ble skrevet på min iPhone. :-) 9525005[/snapback] Hvor i USA bestiller dere iPhone? Jeg vil bestille også, men vet ikke hvor jeg skal gjøre det. Prøvde Apple Store, men de leverer jo ikke utenfor USA. 9529252[/snapback] Ok! Takker:-) Hvordan er det å skrive sms feks. Har den norske bokstaver ÆØÅ ? eBay FTW, finn en selger som har bra rykte så ordner det seg somregel. 9529305[/snapback] 9529318[/snapback] Blir uten ØÆÅ om du ikke kan laste ned "skandinavisk" ordbok eller firmware i fremtiden. 9529340[/snapback] Feil, det går fint ann å endre tastaturet til norsk. Finnes en uoffisiell "plugin" som løser det problemet =) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Daeron: Hvilket program har du lagt inn på din Iphone? Har ikke funnet et eneste et som jeg har kunnet installere på min samboers telefon. Og nei, websider som kjøres i nettleseren er ikke å anse som programmer. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 I stand corrected....verken MMS eller 3G enda ja... EU får samme sak som selges i USA virker det faktisk som, og Jobbs har sakt at grunnet en standby tid på 2-3 timer med 3G så kommer dette ikke før i neste generasjon iPhone.. 2-3 Timer skjønner jeg egentlig når telefonen aldri slår seg av og søker etter oppdateringer kontinuelig både for software og eventuelt mail om du har satt den opp med mail... 9529298[/snapback] Det er ikke 2-3 timer standby, det er 2-3 ringing.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Daeron: Hvilket program har du lagt inn på din Iphone? Har ikke funnet et eneste et som jeg har kunnet installere på min samboers telefon. Og nei, websider som kjøres i nettleseren er ikke å anse som programmer. 9530918[/snapback] Svarer selv om du ikke rettet spørsmålet til meg. Har du lagt inn Installer.app? Jeg har mange programmer på min og alle er installert via dette programmet. Ta en titt her hvis du ikke har dette. http://iphone.nullriver.com/beta/ Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 .....ELLER kjøp en UNLOCKED iphone fra www.plemix.com. Jeg har handlet der mange ganger og de proffe! Koster vel nå ca. 650 dollar pluss 63 dollar i frakt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Nå som det er så enkelt å unlocke på egenhånd? Uansett, så har Installer.app ikke så mye med det å gjøre siden telefonen må være unlocket før man kan bruke det. Så, uansett om man har en unlocked telefon fra Plemix, så "må" man fortsatt installere Installer.app for å installere programmer på enkleste måte. Endret 20. september 2007 av Snarph Lenke til kommentar
lazt Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Daeron: Hvilket program har du lagt inn på din Iphone? Har ikke funnet et eneste et som jeg har kunnet installere på min samboers telefon. Og nei, websider som kjøres i nettleseren er ikke å anse som programmer. 9530918[/snapback] Svarer selv om du ikke rettet spørsmålet til meg. Har du lagt inn Installer.app? Jeg har mange programmer på min og alle er installert via dette programmet. Ta en titt her hvis du ikke har dette. http://iphone.nullriver.com/beta/ 9531626[/snapback] Det er aktuelt også. Stor sjanse for at jeg må betale toll hvis jeg bestiller derifra? Måtte du? Endret 20. september 2007 av loozet Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg fant meg en særiøs selger på ebay. Betalte ca. 3.000 kr. inkl mva (han skrev på en litt lavere verdi ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå