MaDKiM Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei Kjøpte en S710 her om dagen, men er ikke helt fornøyd med samtalekvaliteten. I min ende av samtalen er det helt fint, men i den andre enden hører de ekko av seg selv og det overlapper det jeg sier. Er forferdelig å ha en normal samtale. Er det andre her med S710 som har problemer med samtalekvalitet? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Demp lyden i høyttaleren din under samtale, så garanterer jeg at problemet er borte. Demp med et strek av gangen, så spør du underveis om problemet er borte. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 hTC S710 vi snakker om? Jeg har aldri hatt det problemet med min. Gjelder det alle du snakker til? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Er ganske sikker på at det er uvesentlig hvilken telefon det snakkes om... Dette er et kjent problem med alle telefoner jeg har vært borte i ihvertfall (enten det er snakk om GSM-, 3G- eller Smart-telefoner). Har ene parten for høyt volum i høyttaleren under samtale, så forårsakes ekko m.a.o. Hører du ekko, ber du den du snakker med om å dempe lyden i høyttaleren sin. Klager den du snakker med over ekko, så demper du lyden på høyttaler under samtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå