Gloms Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kjøpte meg en Elfunk 37" i dag, men har et problem. Hjemme har jeg et suround anlegg som jeg ikke får til å virke med den gamle tven. Det er et 5.1 sett. Før tok jeg bare kabler fra hver høyttaler til forsterker og trakk en audio kabel (de som er like som Play Station 2 kablene) forsterker til TV, da funka det. Prøvde det samme i dag, men da funka det ikke. Vet at det er mye som kan være feil her, men er det noen som har noe ide om hva jeg kan gjøre for at det skal funke? problemet er at jeg fikk en kamerat til å koble opp anlegget og veit derfor ikke helt hva alle kabler er osv.. Takker for svar Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tv har ofte egen lydutgang, koble den til forsterkeren. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Det er det jeg har gjort. Har en audio kabel med svart og rødt tupp i hver ende. Den går fra TV'en til forsterker. Har ikke rørt den delen som sitter i forsterkeren. Plugga den i TVen, men det funka ikke. Pleier det å være slik at Tver ofte har flere audio utganger? noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det er det jeg har gjort. Har en audio kabel med svart og rødt tupp i hver ende. Den går fra TV'en til forsterker. Har ikke rørt den delen som sitter i forsterkeren. Plugga den i TVen, men det funka ikke. Pleier det å være slik at Tver ofte har flere audio utganger? noen som vet hva jeg må gjøre? 9324277[/snapback] Sikker på at du ikke har koblet til en inngang da? Du må passe på inn og utganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå