A-dog Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg er ganske ny idet å spille munnspill begynte faktisk denne uken. Bare for mye selvfølgelig, men siden det ikke var no tråd følte jeg at det var nødvendig. Jeg leter etter no tabs og lignende noen som har en bra side og anbefale? Spesielt leter jeg etter flåklypa grand prix. Ellers er det fritt til å diskutere alt rundt munnspill Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) hs_OchfmBc8 Enough said. Endret 20. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 har spilt i et år nå ca. Skal kjøpe en del munnspill i morra, så jeg poster vel en liten oppdatering da. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Revival!! : D Skal starte med munnspill for første gang, bestilt meg denne: http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1517 Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Munnspill er kult det, men om denne tråden skal leve, ønsker jeg en trådtittel uten fatale skrivefeil. "En liten munnspilltråd" hadde vært mere riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå