Gå til innhold

loathsome på piano.

loathsome

Anbefalte innlegg

Hei,

For lenge siden hadde jeg en tråd gående på nFF hvor jeg spilte en del piano og la ut klipp :) Jeg har det siste året forbredet meg en hel del, og vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk nå.

Her er første greia: Trippin' Improvisation.

Jeg spiller Dovregubbens hall midt i hele greia, som du sikkert merker. Det var noe impulsgreier som bare kom :D Synes det ble ganske stilig, egentlig.

Her er en liten video jeg prøver å spille noen blues-akkorder så fort jeg bare kan :D

Finger Frenzy

Jeg vil bidra med mer, og om dere har noen ønsker er det bare å komme med de. Kanskje noen husker titanic-låten min fra forrige tråd? Vel, denne er massivt forbedret, og jeg vil poste en videoversjon av denne så snart jeg får tilbake mitt kamera fra reparasjon.

- loathsome

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra det her - minner nesten litt om Dr. Bekken (inspirasjon?) - men jeg skjønner ikke helt hvorfor du insisterer på (på youtube) at det er pur improvisasjon; mye av det, særlig i finger frenzy, er jo bluesakkorder, -riff og -skalaer. Hadde også vært kult å se deg improvisere litt med venstrehånda - i hvert fall variere bassriffet litt.

Hvilket keyboard er det? Hvor lenge har du spilt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Kjærlighetssangen var veldig god til å bli skrevet på 15 minutter, men det eneste jeg ikke helt likte var at i mine ører var bassen veldig repetiv og man hørte den ganske mye bedre enn høyrehånden, noe som ødela litt.

Men keep it up, dette er bedre enn hva jeg klarer uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...