loathsome Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hei, For lenge siden hadde jeg en tråd gående på nFF hvor jeg spilte en del piano og la ut klipp Jeg har det siste året forbredet meg en hel del, og vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk nå. Her er første greia: Trippin' Improvisation. Jeg spiller Dovregubbens hall midt i hele greia, som du sikkert merker. Det var noe impulsgreier som bare kom Synes det ble ganske stilig, egentlig. Her er en liten video jeg prøver å spille noen blues-akkorder så fort jeg bare kan Finger Frenzy Jeg vil bidra med mer, og om dere har noen ønsker er det bare å komme med de. Kanskje noen husker titanic-låten min fra forrige tråd? Vel, denne er massivt forbedret, og jeg vil poste en videoversjon av denne så snart jeg får tilbake mitt kamera fra reparasjon. - loathsome Endret 20. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Loathsome, Dette finner jeg virkelig underholdene! Keep up the good work! Noen andre som har en kommentar til Loathsome? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Tusen takk, du med den beste avataren på hele forumet :-) Her er btw noe greier jeg skrev på et kvarter: http://youtube.com/watch?v=nj_8mQE7SSc Synes det ble veldig bra til å være laget på så kort tid. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvorfor legger du ikke bare ut videoen i tråden? nj_8mQE7SSc btw: syntes den var bra til å ha blitt skrevet på 15min. Imponerende. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 nice nice men det som irriterte meg var kvaliteten Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 nice nice men det som irriterte meg var kvaliteten 9326713[/snapback] Takk! Jada, venter på mitt eget kamera Dessuten kan jeg bare filme i 3 min. elns med dette, så det blir litt begrenset hva jeg kan framføre. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Flere partier i "FINGER FRENZY" jeg fant fengende, stå på! Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Bra det her - minner nesten litt om Dr. Bekken (inspirasjon?) - men jeg skjønner ikke helt hvorfor du insisterer på (på youtube) at det er pur improvisasjon; mye av det, særlig i finger frenzy, er jo bluesakkorder, -riff og -skalaer. Hadde også vært kult å se deg improvisere litt med venstrehånda - i hvert fall variere bassriffet litt. Hvilket keyboard er det? Hvor lenge har du spilt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Kjærlighetssangen var veldig god til å bli skrevet på 15 minutter, men det eneste jeg ikke helt likte var at i mine ører var bassen veldig repetiv og man hørte den ganske mye bedre enn høyrehånden, noe som ødela litt. Men keep it up, dette er bedre enn hva jeg klarer uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå