keriss Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Her om dagen var jeg inni min bærbare pc for å bytte minnebrikker. Kan jo nevne at utbyttingen ikke gikk som den skal. den ene brikken funket ikke som den skal og det førte til at pc'en ikke startet opp og at den begynnte å lage en "hakkelyd". da jeg hadde byttet tilbake de gammle brikkene og skrudd den sammen funket ikke touchpaden. Eller det vil si den funket noen få sekunder ved loginscreen, og det har den gjort flere ganger. bruker forresten vista. For å bytte minnebrikkene måtte man av med et deksel som dekket selve touchpaden. Har feilsøket maskinvaren ("denne maskinvaren funker som den skal") og oppdatert driverne i enhetsbehandling uten nytte. Kan jo nevne at knappene heller ikke funker. Jeg bare lurer på om jeg har gitt komponenten statisk elektrisitet, men det får jeg ikke til å stemme siden den har gitt tegn til å funke. har heller selv ikke merket noen form for støt, dessuten er den kapslet godt inn. har også prøvd å fjerne virus og spyware uten hell. Dette gjelder en: Acer aspire 5100 noen som kan hjelpe meg? EDIT:det viser seg i ettertid at musen også virker en stund på skrivebordet før den kobler ut. kan det rett ha slett oppstått en softwarefeil i det eg byttet brikkene? Endret 20. august 2007 av keriss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå