texaz Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Prøvde å få frem noen av de vakre linjene i favoritt gitaren min. Lurer på om det fungerer for andre også? Brennvidde 5omm F nummer F5,6 Eksponeringstid 1/50 Endret 20. august 2007 av texaz Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det fungerer flott dette. Nydelig rødfarge du har i gitaren din forresten. Hvis jeg skal nevne noe negativt så må det være at jeg syntes bildet ble litt vel mørkt på venstre side. Jeg er heller ikke helt sikker på hvor smart det er med det blå som ligger under gitaren. Alt i alt et flott bilde som viser gitaren din fra sin helt klart beste side. Lenke til kommentar
grizley Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Supert bilde, og super gitar Men synes Bigsbyarmen distraherer litt. Om det er en Bigsbyarm jeg ser da? Endret 20. august 2007 av grizley Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Godt bilde, men det er mye forstyrrende og en del utbrendte deler øverst i bildet. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Fint bilde, men personlig syntes jeg det blå under gitaren forstyrret litt. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Fint bilde, men personlig syntes jeg det blå under gitaren forstyrret litt. 9324336[/snapback] Enig, du burde virkelig ikke hatt med gitarkassa di. Ellers var det et veldig pent bilde Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Godt bilde, men det er mye forstyrrende og en del utbrendte deler øverst i bildet. 9324090[/snapback] Er desverre enig med Aak1 i kritikken hans. Strengene og det øvrige rotet blir bare ytterligere poengtert av refleksene som er utbrente. Det finnes nok andre vinkler du kan bruker for å yte din nydelige C&W-gitar mer rettferdighet. Nashville rules Endret 20. august 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
texaz Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Ok! Takker for konstruktiv kritikk. Er vel ganske enig i at det er litt mange forstyrrende elementer ved nærmere gransking. Å ja det er nok en bigsby arm som synns i bilde Lenke til kommentar
grizley Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ok! Takker for konstruktiv kritikk. Er vel ganske enig i at det er litt mange forstyrrende elementer ved nærmere gransking. Å ja det er nok en bigsby arm som synns i bilde 9324875[/snapback] EY Da så jeg riktig da Men hva om du legger gitaren ned, og du står over gitaren, og tar et bilde med hvit bakgrunn? Tror det kanskje vil se litt bedre ut Lenke til kommentar
texaz Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Ok! Takker for konstruktiv kritikk. Er vel ganske enig i at det er litt mange forstyrrende elementer ved nærmere gransking. Å ja det er nok en bigsby arm som synns i bilde 9324875[/snapback] EY Da så jeg riktig da Men hva om du legger gitaren ned, og du står over gitaren, og tar et bilde med hvit bakgrunn? Tror det kanskje vil se litt bedre ut 9325011[/snapback] Godt observert Skal nok finne frem gitaren igjen for å prøve litt nye ting ja Lenke til kommentar
grizley Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ok! Takker for konstruktiv kritikk. Er vel ganske enig i at det er litt mange forstyrrende elementer ved nærmere gransking. Å ja det er nok en bigsby arm som synns i bilde 9324875[/snapback] EY Da så jeg riktig da Men hva om du legger gitaren ned, og du står over gitaren, og tar et bilde med hvit bakgrunn? Tror det kanskje vil se litt bedre ut 9325011[/snapback] Godt observert Skal nok finne frem gitaren igjen for å prøve litt nye ting ja 9325097[/snapback] Legg ut resultatene da? Lenke til kommentar
texaz Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Godt bilde, men det er mye forstyrrende og en del utbrendte deler øverst i bildet. 9324090[/snapback] Er desverre enig med Aak1 i kritikken hans. Strengene og det øvrige rotet blir bare ytterligere poengtert av refleksene som er utbrente. Det finnes nok andre vinkler du kan bruker for å yte din nydelige C&W-gitar mer rettferdighet. Nashville rules 9324499[/snapback] Hey! mer rockabilly en cw da Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Pst: Jeg har vært en personlig venn og tourmanager for Carl Perkins. Får jeg bli helten din nå? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er enig med flere andre her, for mye forstyrrende elementer som gitarkassen og og spaken du "vrenger" stengene med. Bakgrunnen var heller ikke noe særlig og jeg syns syns du har litt for lite dybdeskarphet. Lenke til kommentar
texaz Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Fikk endelig litt tid med gitaren igjen og litt ok fotolys. Har prøvd å rydde opp litt i bilde samt øke dybde skarpheten Her er resultatet, funker dette bedre? Blender F22 Eksponeringstid 1 sek Brennvidde 24mm Iso 100 Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Dette ble for dokumentarisk synes jeg, det første bildet er en hel verden bedre synes jeg.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Underlaget svikter deg her. Da er faktisk første bilde bedre. Lenke til kommentar
texaz Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Jeg er vel ikke uenig i at det første bilde er best. Men det andre bilde taper seg veldig med den lille bildestørelsen jeg har tilgjengelig for opplasting der lite detaljer kommer frem på skjermen . Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå