Faktum1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei Skriveren min skriver alltid i feil rekkefølge, det vil si den starter alltid å skrive ut de siste arkene. Hvordan forandrer jeg den til å skrive ut de første arkene først? Skriveren jeg har er en HP Deskjet 5740, skriver ut fra Microsoft Word. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Om du bruker office 2007 så er det: ctrl+p -> Options... -> Advanced -> Bla deg ned til der det står printing -> Marker/avmarker: Print in reverse order. EDIT: Er mulig at det er samme i de andre også, men det kan jeg ikke sjekke nå. Endret 20. august 2007 av micke090 Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Jeg har office 2003 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 generelt så ligger dette under skriver inst ilingene og gjelder for alle programmer. hos meg ( canon skriver) velger man eganskaper for skriveren velger fanen side oppsett. der er det har man valgen - for antall eksemplarer som skal svrives ut - reserse orders - er det samme som motsatt rekkefølge. - kolater /collate - stabler sidene . det vi si at alle side nr1 skrivers først ut , så alle side 2 ,.. alle side 3 o.s.v. . dette er for canon hp burde ha noe lignende Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Noen som har peiling på HP skrivere her? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) står det ikke noe om dette i manualen til skriveren da eller i hjelpefilen til skriveren ? i egenskaper for skriveren. der burde du finne en knapp med valget hjelp på , eventuelt i meny valgene har du vær på hjemmesiden til hp for å sjekke ut om de har spørsmål fra brukerne ? hjelper dette ? Endret 21. august 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 hvordan gikk det fikk du orden på utskriftene ? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Hei igjen Mange takk for svar enda en gang. Nei, det gikk ikke, stod ikke for Microsoft Office 2003 der, noen flere forslag folkens? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Prøvde å innstalere skriveren på nytt nå, men samme problem oppstod, noen som har noen løsninger? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) er det den absolutt siste driveren til skriveren du bruker ? som du sikkert har forstått så har jeg formaning om hvilken driver som er den siste. engelske drivere burde gå bra hvis du ikke finner noen som er på norsk ( men da kommer alle valgene på engelsk i stedet ) det var vis også slik at den modellen var gått ut av produksjon. har du vert innom alle valgene i instilingene til skriveren. f.eks velg kontroll panel i windows -skrivere og telfakser ( xp) velg skriveren din og egenskaper via menyen som kommer opp på høyre knappen på musen hos meg kommer det opp en folder med flere mapper det er også en knapp på en av mappen generelt som er merket utskriftsinstillinger . finner du den hos deg ? der kommer det opp en ny folder med flere "ark". der ligger alle innstilligene til skriveren det er rart vis du ikke finner valget for å bestemme rekefølgen av utskrifte. hvis det ikke finnes der eller ikke kan velges ( valget er der men er ned tonet ) så mangler du sannsynligvis denne muligheten. jeg finner valgt på et "ark" som er merket side oppsett. det er også et eget "ark" for valg som justerer og renser skriver hodene hvis du ikke finner folderen med alle disse "arkene" så kan det være at du bla mellom disse "arkene" på en litt annen måte . mulig hp bruker rullgardin prinsippet ( knapp) for å velge mellom disse "arkene" eller via menyen Endret 24. august 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå