Erik91 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 kommentar tråd til dette prosjekte https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816883 Lenke til kommentar
BSP Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kult prosjekt! De to 60mm viftene, skal de være i øynene? Isåfall så hadde det vært kult hvis de var røde! Lykke til Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Nei skal være plexi der:P blir muligens sponsa av Vendur:) må bare vise dem workloggen og få reklame for dem i bytte. Skal ha Rød neon i den så det blir bra.. men et lite problem er at jeg må ha kofferten på vidt gap hele tida den er ikke tykk nok til pcu og skjermkorta i høyden osv.. Noen som har forslag på hvilken sjappe jeg kan spørre om sponsor? skulle hatt noe bedre Hw Endret 20. august 2007 av Erik91 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Kanskje du får spons av Vendur, men jeg tror du må komme et godt stykke videre med den før du får positiv respons av andre (om du ikke er veldig heldig, da). Vendur har, sist jeg sjekket, ikke plexiglass, og iallfall ikke farget. Kan bli artig, selv om det er dumt at du må ha lokket oppe hele tiden. Goscinny Endret 20. august 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Kanskje du får spons av Vendur, men jeg tror du må komme et godt stykke videre med den før du får positiv respons av andre (om du ikke er veldig heldig, da). Vendur har, sist jeg sjekket, ikke plexiglass, og iallfall ikke farget. Kan bli artig, selv om det er dumt at du må ha lokket oppe hele tiden. Goscinny 9325838[/snapback] jeg sa vel vifter? plexiglass får jeg gratis av ei innrammingssjappe jeg har jobba i. skal ikke ha farget. bruker et rødt bremselys til bil eller katoder.. mulig jeg ikke trenger å ha lokket åpent hele tiden.. kofferten har lås med nøkkler (ganske solid) skal på tg med denne om jeg får bedre hw i denP: har pusset ganske mye i kofferten å montert møbelhjul på den:) lager en update i morgen. respons på sånn det ser ut hittil? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Åja, trodde jeg leste plexiglass, jeg. Begynner å bli seint Men en ting jeg ikke skjønner: Du må ha den åpen fordi skjermkort osv er for høyt. Hvordan skal du da kunne lukke den? Ved å skjære hull i topplokket? Mulig det er jeg som er trøtt og lite observang igjen God natt! Goscinny Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Åja, trodde jeg leste plexiglass, jeg. Begynner å bli seint Men en ting jeg ikke skjønner: Du må ha den åpen fordi skjermkort osv er for høyt. Hvordan skal du da kunne lukke den? Ved å skjære hull i topplokket? Mulig det er jeg som er trøtt og lite observang igjen God natt! Goscinny 9326186[/snapback] må skjære litt i lokket ja.. hehe begynner å bli seint ja.. God natt! Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Kommer en uppdate i kveld en gang.. pc'n er ferdig.. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Regner med at du skal ha kofferten lukket for det meste? For om du åpner den nå, har du "no fear" trynet opp ned. *edit* kult prosjekt. Endret 25. august 2007 av Wildbill Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 takk takk.. ja den er for det meste lukket. men katodene jeg har er litt fæle. halve lyser blått og halve rødt. så ene øye er blått og andre rødt menmen er litt kult det også da:P Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hvordan blir det med temperaturer etc da? Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Hvordan blir det med temperaturer etc da? 9361950[/snapback] Hehe.. blir passe varmt der men har kofferten åpen litt i blandt så går det fint Den er nå ferdig, skal fyre opp noen flere bilder ettervært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå