Dahl Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det første ATX-kabinettet fra Hiper er en solid sak med kjøleribber og en vekt på over 10 kilo. Les mer Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 10 kilo er da ikke så mye... husker mitt TT Kandalf som veide inn på 17 kg eller no det var mye.. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Ikke helt min smak det der. Hvorfor har ikke slike kabinett nyheter, bilder av innsiden? Edit: Jeg dreit meg ut! Endret 20. august 2007 av Debate Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Debate: Det står i artikkelen at dei tidlegare har laga eit medie-PC-kabinett, så eg går ut frå at det er det dei tenkjer på. Eg kunne og tenkt meg å sett nokon bilete av innsida. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg legger meg flat, min feil Lenke til kommentar
BrageD Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Har ikke kjøleribber på selve kabinettet liten effekt på tempraturen, siden det nesten ikke blir overført varme fra luften i kabinettet til kabinettet? Endret 20. august 2007 av dragon263 Lenke til kommentar
Debate Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det gjør vel strengt tatt det, når det er almuminium. Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har ikke kjøleribber på selve kabinettet liten effekt på tempraturen, siden det nesten ikke blir overført varme fra luften i kabinettet til kabinettet? 9323463[/snapback] Ser ut som om det bare er designet slik for meg, men hvis det er kjøleribber kan de ikke ha all verdens effekt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Endelig litt fler pene kabinetter der ute. Er så lei å se alle disse plastkassene som man absolutt skal ha flest farger og lys inni og utenpå. Selv har jeg hatt LianLi som personlig favoritt. Men må virkelig si at dette ser bra ut for å være første kabinett fra en produsent. Keep it comming! Lenke til kommentar
Debate Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) (Klikk for større bilde) Bildet er 2912x3881 piksler, kanskje en liten skalering er tingen? Kabinettet virker silrent på utsiden, skulle likt et bilde av innsiden også. Med tanke på at det er Hiper sitt første ATX kabinett, ser dette veldig bra ut. Likte toppen av kabinettet veldig godt. Endret 20. august 2007 av Debate Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ja Hiper har vel endelig tenkt å bygge noe som ikke går i stykker så lett. PSUene dems detter jo som fluer. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 morro hvis det kommer i vannkjøling utgave. så kjøle ribba på toppen blir radiator Lenke til kommentar
Debate Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Vil du seg hele meg? Dæven, det bildet der så veldig bra ut. Ser veldig for meg vannkjøling innvendig her ja. Billig var det også Endret 20. august 2007 av Debate Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Detet så jo sykt bra ut! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 *bøye seg i støvet* Dette kabinettet vurderer jeg sinnsykt nå... Bare kjipe var prisen, men kanskje jeg skal gå for et slikt? Har jo Sort Hiper PSU også Så vil jo matche Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Var ikke dårlig dette. Men skulle gjerne hatt litt mer informasjon angående kjøleribbene. Er de faktisk til noe, eller er det kun pynt? Hadde jo vært bra hvis det feks fulgte med en egen kjøler til cpu som kunne kobles til denne. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har ikke kjøleribber på selve kabinettet liten effekt på tempraturen, siden det nesten ikke blir overført varme fra luften i kabinettet til kabinettet? 9323463[/snapback] Riktig, det sies at alukabinettet fører varme bedre, men i praksis har det svært liten effekt, da nesten all varmeoverføringen skjer ved å flytte luft, ikke igjennom kabineettet. Så kjøleribbene her er nok mer eller mindre til pynt, når man ikke har en kobling til noe på innsiden (zalman har jo lagd et kabinett med hetpipes ut til ribbene på kabinettet). 100 kg er jo sikkert fint, men jeg er ikke så veldig imponert, nå veier jeg ikke riktig 100 kg, men alle kabinetter jeg har hatt kan man sitte på uten at jeg føler noen umiddelbar fare for at det knekker sammen. AtW Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Var lekkert jo! Likte løsningen med harddiskene. Bare og ha lange kontakter det, så kan man hjemme pirat-diskene når onkel står på døra med ransakelsestillatelse. Akk, hadde jeg ikke kjøpt ett Antec P182. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Dette kabinettet vurderer jeg sinnsykt nå... Bare kjipe var prisen, men kanskje jeg skal gå for et slikt? Spør du meg var det masse for pengene! 10 kilo eloksert aluminium koster faktisk en hel del. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Dette kabinettet vurderer jeg sinnsykt nå... Bare kjipe var prisen, men kanskje jeg skal gå for et slikt? Spør du meg var det masse for pengene! 10 kilo eloksert aluminium koster faktisk en hel del. 9325164[/snapback] Hehe, så var det det å betale for ting man ikke trenger da AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå