2bb1 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Trojaner? Hahah.. Lastet selv ned fra ITavisen.no, fungerte meget bra. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Itavisen var faktisk det andre stedet jeg prøvde å laste ned, prøver å unzippe og får dette sleng i trynet Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hehe. Tror nok ikke problemet ligger hos ITavisen, da flere av mine venner har lastet det ned derfra Men er det ikke bare å "heale" og så installere på vanlig vis? Virus er ikke det verdens undergang akkurat Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nei hvis jeg healer får jeg error copying file og hurramegrundt nei får nok vente til spillet kommer ut.. Noe som ikke er så alt for lenge til Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nei, det er vel teoretisk sett i dag det skal komme ut om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Når jeg lastet ned en Bishock "demo" i en zip fil vi et torrent program så fikk jeg Trojan. Greia er at den spredde seg ut i hele maskina. Så man skal ikke bare avfeie at det finnes dårlige kopier av demoen der ute som inneholder ting som KAN gjøre skade. Pussig det at når jeg brukte Steam så fikk jeg ingen problemer i det hele tatt.. (sarkasme) Jeg tenker at om det ikke var en Trojan da hadde den vel ikke spredd seg ut i hele maskina med en gang man åpnet zip filen. Jeg hadde jo ikke en gang trykket på en eneste ting i mappa. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Når jeg lastet ned en Bishock "demo" i en zip fil vi et torrent program så fikk jeg Trojan. Greia er at den spredde seg ut i hele maskina. Så man skal ikke bare avfeie at det finnes dårlige kopier av demoen der ute som inneholder ting som KAN gjøre skade. Pussig det at når jeg brukte Steam så fikk jeg ingen problemer i det hele tatt.. (sarkasme) Jeg tenker at om det ikke var en Trojan da hadde den vel ikke spredd seg ut i hele maskina med en gang man åpnet zip filen. Jeg hadde jo ikke en gang trykket på en eneste ting i mappa. 9347082[/snapback] En trojan som spredde seg til hele maskinen, bare av å zippe opp et arkiv? Høres mer ut som zip-programmet ditt ekseverte noe kode. AtW Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er ikke trojaner i BioShock demoen. Det er AVG som har tatt feil og problemet skal være fikset hvis dere oppdaterer progammet Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Men det jeg sier er at ikke alle filene som sier det er en Bioshock demo nødvendigvis er det. Den jeg lastet ned så ikke ut som en proffesjonell demo. Det så bare ut som en mistenksom blanding av tull. Det er en av de torrent zip filene der ute som ikke er ekte. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) formatert og installert demoen. Driiitfett! Ganske fin flyt. Skuffet dog at jeg ikke fikk aktivert AA. Endret 24. august 2007 av andrull Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Last ned ny driver og gjør det gjennom kontrollpanelet? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Last ned ny driver og gjør det gjennom kontrollpanelet? 9349676[/snapback] Nyeste driver (eneste som "støtter" Bioshock), og det gikk fortsatt ikke å aktivere gjennom Nvidia kontrollpanel. Har ikke prøvd i DX9 modus vel og merke. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Rart. Funket fint her, både med 4xAA og 16xQSAA Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er ikke trojaner i BioShock demoen. Det er AVG som har tatt feil og problemet skal være fikset hvis dere oppdaterer progammet 9348743[/snapback] Er det ikke SecuROM AVG ikke liker? Er jo visse likheter mellom SecuROM og trojaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå