Gå til innhold

BioShock demo (PC) inatt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle som har problemer og ikke har prøvd Steam bør gjøre det ...

 

Jeg bruker Fileplanet. Med abonnement kan du laste ned stortsett alt av demoer, patcher, klienter, freeware, shareware etc. som er på markedet. Jeg ligger som regel på 300-400 kbyte/sec. Holder i massevis.

 

EDIT: Og ... ingen virus i min installer :)

Endret av Othmaar
Lenke til kommentar
Jeg bruker Fileplanet. Med abonnement kan du laste ned stortsett alt av demoer, patcher, klienter, freeware, shareware etc. som er på markedet.
Hvorfor betaler du Fileplanet for ting som er gratis i utgangspunktet?

9341264[/snapback]

 

Torrent suger ... Fileplanet funker alltid.

Lenke til kommentar
-Demoer får man som regel alltid på flere hundre sider over hele nettet, alle gratis + utgiveren sin side, og med Torrents (som du sier suger  :roll: )

-Samme med Patcher

-Klienter er det samme

-Freeware og Shareware spesielt....

9341270[/snapback]

Jaja, men det er lett å ha alt på ett sted og med bra nedlastnings hastighet. Behagelig og verdt pengene synes nå jeg. Utover det så trenger man jo ikke betale, men da tar det litt lengre tid å laste ned bare ;)

Lenke til kommentar
Grafikkortet må støtte Pixel Shader 3.0. Det er der 800-series korta frå AMD kjem til kort. Dei hotfixane du linkar til hjelp ikkje. Det må eventuelt kome ein patch til bioshock som gjer at ein kan utnytte Pixelshader 2.0 også.. Noko eg tvilar på.

9333028[/snapback]

 

Det tviler jeg også på siden utviklerene av Bioshock har blitt betalt store summer av nvidia for å holde det slik. Gjett hvilken skjermkortprodusent som har størst prosent av kort på markedet som støtter SM3.0...

Så det er jo morsomt at Unreal 3 Engine støtter SM2.1 uten noe problem men de har bare "valgt" å dumpe det i dette spillet. Latskap eller korrupsjon? Tror vi alle vet hva det er...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Spilte gjennom demoen i går og var utrolig fornøyd med det jeg så og gjorde =D

Var nesten sikker på at skjermkortet mitt (ATI X1600 pro) ikke kunne klare å spille det en gang, men kjørte det på "high" til å begynne med.

Men så klart måtte det gå som det gikk og rett etter at jeg hadde fått tak i den første biomodden (strøm), så måtte jeg skru ned til medium.

 

Men uansett så blir dette bedre når jeg får skaffet meg X1950 Pro (har ikke råd til bedre foreløpig) til neste lønning :D

 

 

Men alt i alt.. Dette blir definitivt årets spill som kjemper sammen med Crysis når det kommer ut. :D *glede seg til i morgen!*

Lenke til kommentar
Noen som har fått problemer ved å bruke den ATI hotfix`en? Etter installasjon forsvant flere ikoner fra desktop og jeg fikk ikke kjørt spill, men det kan jo tenkes at det var andre grunner enn hotfix`en som forårsaket dette...

9342592[/snapback]

 

Ja, dette er et kjent problem som gjelder for både Catalyst 7.8 WHQL driveren og Bioshock hotfix'en i kombinasjon med AGP skjermkort. Det er et eller annet tull med SmartGart (den delen av driveren som sjekker hvilke AGP funksjoner som støttes av skjermkort/hovedkort). På mitt X1950Pro AGP skjermkort ble nesten alle AGP funksjonene skrudd av automatisk etter reboot (unntatt Fast Write). Det hjalp heller ikke å skru de på manuelt siden de blir tilbakestilt til 'off' etter restart.

 

Du kan gjøre som meg å gå tilbake til Catalyst 7.7 WHQL. Spilte igjennom hele Bioshock demoen og alt fungerte fint.

Lenke til kommentar
Noen som har fått problemer ved å bruke den ATI hotfix`en? Etter installasjon forsvant flere ikoner fra desktop og jeg fikk ikke kjørt spill, men det kan jo tenkes at det var andre grunner enn hotfix`en som forårsaket dette...

9342592[/snapback]

 

Ja, dette er et kjent problem som gjelder for både Catalyst 7.8 WHQL driveren og Bioshock hotfix'en i kombinasjon med AGP skjermkort. Det er et eller annet tull med SmartGart (den delen av driveren som sjekker hvilke AGP funksjoner som støttes av skjermkort/hovedkort). På mitt X1950Pro AGP skjermkort ble nesten alle AGP funksjonene skrudd av automatisk etter reboot (unntatt Fast Write). Det hjalp heller ikke å skru de på manuelt siden de blir tilbakestilt til 'off' etter restart.

 

Du kan gjøre som meg å gå tilbake til Catalyst 7.7 WHQL. Spilte igjennom hele Bioshock demoen og alt fungerte fint.

9345747[/snapback]

Takk for den gode forklaringen, brikker falt på plass. Jeg avinstallerte hotfix`en og reinstallerte den siste catalyst`en. Ser ut til at alt fungerer bra nå :) (bruker X1950Pro AGP).

Lenke til kommentar

Lastet ned demoen og spillet stopper etter ca 4 min spilletid på akkurat samme sted hver gang. Første gang endte det med "Bioshock demo has encountered an error and must close", den andre gangen endte det med blue screen of death og automatisk restart av pc'n... Har lastet ned den nyeste drivern til Nvidia som er laget spesielt for Bioshock. Har et 8800 gts 640.

 

Prøver nå å laste ned fra steam og innstalere på nytt. Håper det funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...