Gå til innhold

BioShock demo (PC) inatt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bare laste ned fra Gamer.no? :wee:

9333087[/snapback]

 

fordi der er speeden på 200kb/s mens guru3d ligger den på 1,5mb/s. men jeg har nå fått slettet alt det der og laster ned fra steam. 1,1mb/s så det blir nok litt spilling før sengetid ja :w00t:

Endret av kosteb00
Lenke til kommentar

Muligens feil forum (og definitivt feil tråd), men hva vil det være best å oppgradere for å kunne kjøre Bioshock bedre. Jeg har et rimelig low-end system. Det klarer demoen fint på low settings, men jeg har ambisjoner om mer.

 

Pentium 4, 2,93GHz

1 GB RAM

Radeon X1300

 

Som dere ser møter jeg minstekravene nesten på prikken. Jeg antar at både RAM og skjermkort kunne trenkt avløsning, men siden jeg ikke er villig til å bruke så mye penger, spør jeg om hva det er best å starte med. :hmm:

 

PS: Jeg er ikke kresen når det gjelder grafikk, men litt mer "eye candy" hadde ikke vært dumt. :cool:

Lenke til kommentar
Ser ikke like bra ut som jeg hadde trodd det skulle se ut, men det er bedre en oblivion =)

:cry:

 

Hva av grafikkdelen var ikke helt som forventet?

vanngrafikken? skyggene? teksturene? modellene? osv..

DX10?

 

Ya, jeg spilte rundt på DX10, og de skriver at de bruker den nye "tekstur" metoden som er i DX10. Den eneste jeg merket den metoden, var i trappene opp mot lystårnet -.-

 

Etter det, merket jeg ikke noe forskjell på DX9 og DX10. Bare at DX10 hadde litt heftigere vann og flammer (som igjen ikke var noe å skryte av).

 

 

Derfor gleder jeg meg til Crysis. blir dobbelt så heftig grafikk som dette... Men ikke ta meg feil =) kommer til å kjøpe dette spillet også.

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
... Jeg har et rimelig low-end system. Det klarer demoen fint på low settings, men jeg har ambisjoner om mer.

 

Pentium 4, 2,93GHz

1 GB RAM

Radeon X1300

 

Som dere ser møter jeg minstekravene nesten på prikken. Jeg antar at både RAM og skjermkort kunne trenkt avløsning, men siden jeg ikke er villig til å bruke så mye penger, spør jeg om hva det er best å starte med.  :hmm:

...

9333313[/snapback]

 

Har selv en sekundær maskin med s478 P4, 3.0GHz -> 3.3GHz, 2GB RAM, 7600GT

Da jeg oppgraderte skjermkort til 7600 ble maskinen en helt annen. Kan spille relativt krevende spill med middels instillinger. Deretter til 2GB RAM merket en betydelig forbedring generellt av hele systemet. Klokket til 3.3GHz for moro skyld. Hjelper litt, men blir varm fort.

 

Ah der var den nedlastet ... skal bare installere betadriverne til nVidia og så demon ...

Lenke til kommentar
Skjermkortet er det som trekker deg aller mest ned.

Kjøp nytt skjermkort, så vil du nok merke stor forbedring. :)

9333457[/snapback]

 

 

Har selv en sekundær maskin med s478 P4, 3.0GHz -> 3.3GHz, 2GB RAM, 7600GT

Da jeg oppgraderte skjermkort til 7600 ble maskinen en helt annen. Kan spille relativt krevende spill med middels instillinger. Deretter til 2GB RAM merket en betydelig forbedring generellt av hele systemet. Klokket til 3.3GHz for moro skyld. Hjelper litt, men blir varm fort.

9334330[/snapback]

 

Takker. Jeg tenkte meg at grafikkortet måtte bli førsteprioritet. Tror jeg dropper overklokkingen. ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk faktisk artifacts i BS når jeg OC'et systemet men det var kun i åpningsscenen hvor hovedpersonen svømmer mot overflaten etter flykræsjet :hmm: ...ellers kjørte alt bra (litt lav FPS) på 1920x1600, alt på max (spec i profil).

 

Tror jeg heller kjører litt lavere oppløsning for å øke FPS..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...