Gå til innhold

BioShock demo (PC) inatt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi oi oi oi!

 

For et spill!

 

Fikk heldigvis ned demoen relativt tidlig i går.. Og GUD for en grafikk! Stemningen er jo helt enorm :) Det var med stor glede jeg kunne se at selv med max på all grafikk så gikk det smooth.

 

Jeg skal ihvertfall bort på EB Games etter jobben å prøve å få holdt av Collectors ed av denne :)

 

Til dere som er i tvil: Hent ned demoen! Lover dere blir overbevist ! ;-)

 

mvh

 

Torbjørn :)

Endret av docbilbo
Lenke til kommentar

Hehe.. det var litt morsomt hvordan denne demoen alene klarte å knele en haug med nettsteder i går ;) Hadde vært morsomt å vite hvor mange ganger den faktisk har blitt lastet ned ;)

 

Jeg tror de fikk en respons "litt" over forventningene ;)

 

Det er jo nesten så det er fristende å "late som jeg bor i Usa" å kjøpe en preloaded versjon. De slipper jo godsakene i dag :)

 

mvh

 

Torbjørn

Lenke til kommentar
Sånn ser spillet ut hos meg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
untitled1jf5.jpg

 

\o/

9326938[/snapback]

 

 

jeg har akkurat samme problemet :hmm:

 

noen som vet hvordan jeg kan fikkse det?

9327674[/snapback]

ATi har lansert et par drivere/hotfix som skal forbedre kompabiliteten med BioShock. Lastes ned her.

 

nVidia-brukere kan laste ned de nyeste beta-driverne (163.44) http://www.nzone.com/object/nzone_download...betadriver.html

 

Edit: Fikset linken til ATi-fixen.

Endret av dofferneo
Lenke til kommentar

Veldig fin demo. Likte også muligheten til å koble til Xbox 360 kontroller og spille det i en slags Xbox 360 "modus" (altså alle forklaringer av kontroller ble gjort om til kontrolleren istedenfor tastaturet). Så blir Xbox 360 versjonen av dette spillet på meg :) Av den enkle grunn jeg vil spille på 32" LCD TV :)

Lenke til kommentar
Sånn ser spillet ut hos meg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
untitled1jf5.jpg

 

\o/

9326938[/snapback]

 

 

jeg har akkurat samme problemet :hmm:

 

noen som vet hvordan jeg kan fikkse det?

9327674[/snapback]

Må kjøpe nytt grafikkort, dessverre. Har selv X800 og spillet krever visst at du MÅ ha et kort som støtter Pixel Shader 3.0, X800-serien støtter bare opptil 2.0b.

Lenke til kommentar

Spillet klikker hele fuckings tiden til meg.

 

Når jeg kommer ned til byen og skal til å docke, så går skjermen svart og jeg må skru av og på maskina, det holder nemmelig ikke å trykke reboot knappen.

Jeg kan ikke alt-tabbe ut av programmet når skjermen går svart, det er som om skjermkortet ikke sender signal elns.

Lenke til kommentar
Sånn ser spillet ut hos meg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
untitled1jf5.jpg

 

\o/

9326938[/snapback]

 

 

jeg har akkurat samme problemet :hmm:

 

noen som vet hvordan jeg kan fikkse det?

9327674[/snapback]

Må kjøpe nytt grafikkort, dessverre. Har selv X800 og spillet krever visst at du MÅ ha et kort som støtter Pixel Shader 3.0, X800-serien støtter bare opptil 2.0b.

9328066[/snapback]

Jepp. :/

 

Fantastisk kjipt. Frister ikke å betale 2000 for nytt skjermkort.

 

Noen som har noen anbefalinger? Helst ikke for dyrt, vil ikke bruke mye penger på PC akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...