Gå til innhold

BioShock demo (PC) inatt!


Anbefalte innlegg

Biodriverne til nvidia er sluppet btw :)  www.nvidia.com

9325403[/snapback]

 

har du full link? nyeste jeg fant på siden var ForceWare Release 162

9325783[/snapback]

 

 

http://www.nzone.com/object/nzone_download...betadriver.html

9325800[/snapback]

 

Thanks

9325810[/snapback]

 

 

no problemo

 

 

denne torrent nedlastningen tar evigheter :p ser ut til at jeg må vente på at fullversionen havner i postkassa :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
We are supporting a number of new features for DX10. Most significantly, DX10 will allow any physical object that comes in contact with a body of water to produce interactive waves that will perturb the surface of the water itself, distorting its refraction and reflection, and blending seamlessly with the simulations already running on the surface. AIs moving in water will leave behind rippling, foaming trails. Bullets and objects that hit water will produce radial ripples. In DX10, for fire and some other effects, we'll be using soft particles which means that the fire particles will no longer "clip" or be cut off by hard surfaces that they intersect with. And finally, under DX10, shadows will be crisper and more precisely match the features of the objects they are cast from.
Lenke til kommentar
Har tatt noen bilder, og ser abselutt ingen forskjell på dx9/10 hittill. Men kan jo hende dx10 effektene er på ting jeg ikke har tatt bilder av da.

9325881[/snapback]

Noe steder det står hva forskjellene skal være da?

Er det noen ytelseforskjell?

9325934[/snapback]

 

Får ikke til fraps, så er ikke så lett å se. Men står jo over at det lager ripple i vannet og sånt, og det har jeg jo ikke tatt bilde av enda, men har bare prøvd det i dx10, og det stemmer.

Lenke til kommentar

Testet ut demoen nå. Hype'n de siste ukene må ha påvirket meg mer enn normalt, fordi for første gang på lenge på et potensielt Game of the Year så er mitt førsteinntrykk at jeg forventet meg mere. Og det er ikke fordi jeg er diger System Shock 2 fan og spillet ikke er System Shock 3. Det bare virket... langt mer... vanlig... enn forventet...?

 

Uansett... Det er sikkert bare jeg som er teit. Skal prøve det mer snart.

Lenke til kommentar

Spilte nettopp igjennom demoen...Utrolig stemmning i begynnelsen av spillet mens du entrer Rapture.

 

Spilte igjennom spillet på maks grafikk....

 

Ser ikke like bra ut som jeg hadde trodd det skulle se ut, men det er bedre en oblivion =)

 

Gleder meg til Crysis.

 

 

(jeg spilte igjennom med forceware 162 og en 8800gtx)

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
Ser ikke like bra ut som jeg hadde trodd det skulle se ut, men det er bedre en oblivion =)

:cry:

 

Hva av grafikkdelen var ikke helt som forventet?

vanngrafikken? skyggene? teksturene? modellene? osv..

DX10?

 

Jeg har ati radeon x1950, kan det være at det ikke støtter spillet? Satan jeg blir sur av sånt her.

DX9 versjonen skal/burde støtte dete fullt ut ja: J

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Ser ikke like bra ut som jeg hadde trodd det skulle se ut, men det er bedre en oblivion =)

:cry:

 

Hva av grafikkdelen var ikke helt som forventet?

vanngrafikken? skyggene? teksturene? modellene? osv..

DX10?

9326777[/snapback]

Jeg spillte gjennom demoen på max DX9grafikk, og det er på ingen måte teknisk overlegent andre spill. Noen ting er fantastisk pene, noen ting er litt stygge, det meste er helt OK eller bra.

 

Men det som virkelig gjør at spillet skiller seg ut er designet på omgivelser, fiender, lys, lyd, alt.

 

Uansett.... Fantastisk demo, om litt kort. Ikke noe skuffet nå lenger.

Lenke til kommentar
Hver gang jeg er ferdig med filmen i bynnelsen og jeg kommer inn i byen så klikker FAEN I HELVETTE.

 

Jeg har ati radeon x1950, kan det være at det ikke støtter spillet? Satan jeg blir sur av sånt her.

9326722[/snapback]

 

Jeg spillte gjennom demoen med x1900 uten å støte på noen problemer, så jeg tviler på at det er skjermkortet ditt som er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...