Gå til innhold

BioShock demo (PC) inatt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demoen gikk glatt som bare det, opplevde ikke lagg i det hele tatt. Spillet var egentlig akkurat som jeg forventet, ikke bedre, ikke dårligere. Og med de drit store forventningene jeg hadde, er det ganske bra :) Skal helt klart skaffe meg dette spillet :D

Lenke til kommentar

Da har jeg fått prøvd PC demoen. Må si det fløt ganske bra, bedre enn jeg hadde trodd. Kjørte alt på fullt på 1680x1050 med rundt 30 fps. Var nedi rundt 25 i noen områder. (FX-60, 2GB, X1900XTX) Er på grensa, men det funker fint og spille. Har ikke nyformatert PC heller..

Kontrollene likte jeg bedre enn på 360 versjonen, dog er begge veldig bra, så det er vel smak og behag. Man bytter mellom våpen og plasmids med høyre musetast. Funka bra.

Fremdeles usikker på hvilken platform jeg skal ha det til.. Grafikken var så og si lik, litt bedre på pc kanskje pga oppløsningen, men flyten er bedre på 360 versjonen.

Manglet AA, men mulig det går an å force via driverene, eller om det er demoen som er rar, gadd ikke å prøve. Bryr meg ikke så mye om AA uansett, stemningen er fremdeles sinnsykt bra.

Genialt spill! :love:

Lenke til kommentar

Etter det jeg har lest er ikke grafikken det samme på 360 og PC. PC er høyere. På 360 er alt komprimert for å få plass på 1 DVD plate og måtte redusere på detaljer osv.

Husker ikke hvor det stod, men var noe som utviklerene sa i et interview jeg kom tilfeldig over.

Lenke til kommentar
Dette er en lekket demo, right?

9325716[/snapback]

Fra piratebay:

This is the Demo version of BioShock for PC, this zip file is the unencrypted one taken from fileplanet's servers. I am uploading it here because FilePlanet seems to have fixed the workaround for getting this demo. My upload is not spectacular, so if you have the same zip file, untouched, from FilePlanet's server,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...