Gå til innhold

Unormalt mye bråk fra ny 360

D_Man_x

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har gått til innkjøp av en Xbox 360 og er egentlig ganske fornøyd, bortsett fra lyden. Jeg vet at 360 er kjent for å bråke en del, men dette kan ikke være normalt.

Den står på et lite bord et stykke fra tvbenken der jeg har DVD spiller, dekoder osv (for at den skal få plass til å "puste"), da jeg har hørt at 360 maskiner har lett for å bli varme.

Bråket starter så fort jeg skrur den på, så den har ikke tid til å bli varm, og den overdøver alt annet (bortsett fra muligens støvsugeren....).

Jeg er ganske sikker på at det er vifta som lager lyden siden den bråker like ille uavhenngig av om det er plate i DVD spilleren eller ikke. Jeg har også sammenlignet med Xboxen til en venn av meg, så jeg er sikker på at dette ikke er normalt.

Er det noe jeg kan gjøre med dette? Eller må jeg sende den inn til service? Er dette i såfall nok til å få den reparert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, høres ut som om du har vert veldig uheldig ja. Er store forskjeller ute og går når det kommer til vitfestøy.

Min boks er vesentlig meir høgfrekvent enn andre bokser eg har spillt på. Men dersom det overdøver DVD-drevet er det virkelig noe som ikkje stemmer med boksen din.

Lenke til kommentar
Huff, høres ut som om du har vert veldig uheldig ja. Er store forskjeller ute og går når det kommer til vitfestøy.

Min boks er vesentlig meir høgfrekvent enn andre bokser eg har spillt på. Men dersom det overdøver DVD-drevet er det virkelig noe som ikkje stemmer med boksen din.

9323236[/snapback]

Er dette noe jeg må leve med eller dekkes dette av garanti eller no?

Lenke til kommentar

Ikke ta kontakt med Microsoft, for det første hjelper de deg antakeligvis ikke med det, for det andre så må du vente en stund på å få ny box hvis dem gjør det.

Er det veldig mye bråk får du lett byttet den i butikken du kjøpte den hos, bare gjør det så kjapt som mulig så de skjønner at det var feil med den allerede når du gikk ut av butikkdøra med den.

Lenke til kommentar
Ikke ta kontakt med Microsoft, for det første hjelper de deg antakeligvis ikke med det, for det andre så må du vente en stund på å få ny box hvis dem gjør det.

Er det veldig mye bråk får du lett byttet den i butikken du kjøpte den hos, bare gjør det så kjapt som mulig så de skjønner at det var feil med den allerede når du gikk ut av butikkdøra med den.

9323505[/snapback]

Prøver det i morgen, takk for svar alle sammen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...