VikinGz Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) jeg har hatt problemer med dette selskapet selv, og det ligger en haug med klager hos forbrukerombudet på akurat dette firmaet. vertfall da jeg snakket med de for litt over ett års tid. Etter masse klabb og babb var 3mnd venting på nytt hovedkort over...(de hadde rota bort det jeg sendte tilbake ) Endret 24. august 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Litt OT: DI burde seriøst vurdere å sette prisskilt på produktene i butikken. En god stund siden jeg var innom sist, men de gangene jeg har vært innom så har så og si ikke ett produkt hatt prismerking. Det er jo direkte håpløst, og jeg kan ikke fatte at daglig leder ikke ser problemet. Selv liker jeg å handle på impuls, men det blir nesten umulig når man må spørre om prisen på hvert produkt. Sales 101, please. 9340672[/snapback] Prisene i databransjen skifter så fort at det vil være ganske vanskelig og prise om varene hele tiden. Man kan se eksempler på f.eks elkjip, at ting som er priset med prislapp ofte er feilpriset, da prisen ikkje er oppdatert.... 9345587[/snapback] Jobber selv i bransjen, og selv om det blir en del prisendringer så er ikke dette så mye at det ikke kan forsvares å settes opp. Prisendringer tar ikke mer enn 5-20 minutter hver dag selv i større forretninger. Problemet kan kanskje være at de ikke har et godt system for prisendringer. Dersom de manuelt må gå inn og se på hvert enkelt produkt blir det vanskelig. Der jeg jobber genererer vi en liste over prisendringer hver morgen. Denne skrives så ut. Uansett, mitt poeng er at prismerking er noe av det viktigste man kan gjøre innenfor detaljevarebransjen. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Genialt lagerstatus sytem de har! Herregud for no greier, ting som ikke er på lager er på lager i følge dem selv. Skulle hente noen viftegriller, 4 stykk på lager i følge digital impuls. Kom ned, ingen viftegriller i det hele tatt! Har ikke hørt om å oppdatere lagerstatus OG få satt priser på ting i hyllene slik at jeg slepper 20 minutters venting fordi de må finne de helvettes prisene sine! Lenke til kommentar
grimp Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jøss detta var jo rart, de er alltid så hygglige og hjelpsome i butikken i oslo :S, men som jeg leste over her er det drit irriterende at de ikke har priset varene sine så man ser prisen. Tips for de med WiFi på tlf. det er trådløst nett der så sjekk prisene på internett mens du er der så du ikke trenger og spørre 100.ganger Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg bestilte varer der for 3 uker siden. Har de kommet? Nei. Har jeg ringt og spurt? JA. Vet de noe? NEI. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg bestilte varer der for 3 uker siden.Har de kommet? Nei. Har jeg ringt og spurt? JA. Vet de noe? NEI. 9561302[/snapback] ^ Den 24/8 vet du at de er noen useriøse folk som ikke har peil og sier du helst ikke vil kjøpe noe mere fra dem og uka etter bestiller du faktisk mere varer fra dem? Endret 24. september 2007 av B-QL Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nei... Bestilte uka før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå